سرویس مدارس برای سهمیه سوخت ثبت‌نام کنند


سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

سرویس مدارس برای سهمیه سوخت ثبت‌نام کنند

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به رانندگان سرویس مدارس توصیه کرد برای برخورداری و تخصیص سهمیه سوخت، تا ۱۰ آذر ماه اطلاعات خود را در سامانه سپند ثبت یا تکمیل کنند.

به گزارش روز یکشنبه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس افزود: سرویس‌های مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی می‌شوند و از آنجایی که کار آنها جابه جایی دانش آموزان است، سرویس مدارس را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کنیم.

وی گفت: بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان، احصا می‌شود و پس از تایید توسط شهرداری‌های مربوطه سهمیه به خودروها تخصیص داده می‌شود.

ضامنی ادامه داد: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان سرویس مدارس باید اطلاعات خود و خودرو را در سامانه سپند به آدرس www.ritusepand.ir تا ۱۰ آذر ماه از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تا کنون در حدود ۸۶ هزار راننده سرویس مدرسه اطلاعات آنها ثبت شده و اطلاعاتشان توسط شهرداری‌ها تایید شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس