ویژوال استودیو کد مایکروسافت به محیط توسعه پیش‌فرض فیسبوک تبدیل می‌شود


ویژوال استودیو کد مایکروسافت به محیط توسعه پیش‌فرض فیسبوک تبدیل می‌شود

مدتی پیش فیسبوک اعلام کرد محیط توسعه‌دهنده‌ی «ویژوال استودیو کد» مایکروسافت را به‌عنوان محیط توسعه‌ی پیش‌فرض خود در داخل شرکت انتخاب کرده است.

ظاهرا فیسبوک قصد دارد محیط توسعه‌دهنده‌ی خود را به ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code یا VS) تغییر دهد. پیش از اینکه این شرکت به ویژوال استودیو روD بیاورد از محیط توسعه‌ی Nuclide استفاده می‌کرد و اکنون فیسبوک در حال انتقال از Nuclide به ویژوال استودیو کد و ساخت افزونه‌هایی برای بهبود روند توسعه‌ی فیسبوک است.

حتی اگر توسعه‌دهندگان فیسبوک از توسعه‌دهنده‌ی ویژوال استودیو کد استفاده کنند، بازهم بیشتر توسعه به‌طور مستقیم روی سرورهای توسعه‌ی اختصاصی انجام می‌شود؛ بنابراین، VS Code باید به روشی یکپارچه به کدهای این سرورها دسترسی پیدا کند.

ویژوال استودیو کد مایکروسافت به محیط توسعه پیش‌فرض فیسبوک تبدیل می‌شود

برای تأمین این نیاز، فیسبوک برنامه‌های افزودنی از راه دوری برای توسعه‌ی داخلی در ویژوال استودیو کد ایجاد کرده است. فیسبوک به‌زودی این برنامه‌های افزودنی از راه دور را با مایکروسافت به اشتراک می‌گذارد و همچنین به مایکروسافت کمک می‌کند پسوندهای توسعه‌ی از راه دور بومی را برای ویژوال استودیو کد بهبود بخشد.

اکنون که ویژوال استودیو کد به بخشی از آینده‌ی توسعه‌ی فیسبوک تبدیل شده، باید منتظر تحولات خوبی در این محیط توسعه باشیم و احتمالا انتقال سازمان‌ و شرکت‌های بزرگ بعدی به ویژوال استودیو کد را شاهد خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا