آتش‌سوزی در یک کارگاه تابلو فرش


آتش‌سوزی در یک کارگاه تابلو فرش

ده‌ها تابلو فرش در پی آتش‌سوری یک کارگاه در جنوب غرب تهران از بین رفت.

آتش‌سوزی در یک کارگاه تابلو فرش
به گزارش صدای ایران ، وقوع حادثه حریق در یک کارگاه رنگ کاری و قاب‌سازی تابلو فرش در ساعت ۲۱:۳۵ دیشب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۳۸، ۱۲۵ و گروه امداد و نجات ۵ را به همراه دو دستگاه خودروی فوماتیک ویژه حریق های بزرگ، یک دستگاه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دو تانکر آب به محل حادثه واقع بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به پاسگاه نعمت آباد، خیابان طالقانی اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک گاراژ به مساحت تقریبی ۸۰۰۰ متر مربع که بیش از ۳۰ باب انواع کارگاه صنعتی و تولیدی مرتبط با چوب و صنعت در آن وجود داشت رخ داده و کانون آن یک کارگاه رنگ کاری تابلو فرش به مساحت تقریبی۲۰۰ متر مربع است.

در شرایطی که شعله‌های آتش در حال سرایت به کارگاه‌های مجاور بود، آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و در گام نخست موفق شدند تا از توسعه حریق جلوگیری کنند. عملیات آتش‌نشانان در شرایطی که وجود بشکه‌های چسب و رزین مشکلات زیادی را در اطفاء ایجاد کرده بود، ادامه داشت تا اینکه دقایقی بعد آنان اقدام به مهار و اطفای کامل حریق کردند.

با اطفای حریق، تیم‌های آتش‌نشانی عملیات خود را برای لکه‌گیری و جستجوی حادثه‌دیدگان احتمالی آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد هیچ یک از کارگران دچار آسیب دیدگی نشده‌اند، اما ده‌ها تابلو فرش دچار سوختگی شده و از بین رفته است.

مرکز اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید این خبر اعلام کرد که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟