تمرکز بیشتر هتل‌های جهان عرب در اطراف مسجدالحرام


تمرکز بیشتر هتل‌های جهان عرب در اطراف مسجدالحرام

مکه با داشتن حدود یک هزار و 100 هتل که هر سال میزبان میلیون‌ها نفر است، بیشترین تعداد هتل‌ها را در جهان عرب دارد، هتل‌هایی که اکثر آنها در اطراف مسجدالحرام واقع شده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «saudigazette»، مکه با داشتن حدود یک هزار و 100 هتل که هر سال میزبان میلیون ها نفر هستند، شهری است که بیشترین تعداد هتل ها در جهان عرب را دارد.

بر اساس گزارش «مکه دیلی»، حالا مکه با داشتن این تعداد هتل از دوبی که برای چند سال در صدر شهرهای عربی از نظر دارا بودن بیشترین تعداد هتل قرار داشت، پیشی گرفته است.

کمیته ناظر بر هتل های اتاق صنعت و بازرگانی مکه در این باره گفت: اکثر هتل های مکه در اطراف مسجدالحرام قرار دارند و هتل های یک ستاره تا پنج ستاره هستند.

«هشام کعکی»، رئیس اتاق صنعت و بازرگانی مکه در این باره گفت: هتل ها در شهر مقدس مکه هر سال میزبان بیش از 10 میلیون نفر هستند.

«عبدالله فیلالی»، رئیس کمیته ناظر با هتل ها در اتاق بازرگانی در این باره گفت:بیش از 30 کمپانی ملی در نمایشگاه مبلمان این هتل ها که در مکه برگزار شد گرد هم آمدند.

نزدیک به دومیلیارد مسلمان که تقریبا یک چهارم جمعیت جهان هستند، آرزو دارند که تنها از یک مکان دیدن کنند، مکانی که تقدس دارد و همه چیز در آن خوب و خیر است یعنی مسجدالحرام.

مسجدالحرام، قلب تپنده دین اسلام و مقدس ترین و پاک ترین موقعیت معنوی مسلمانان است.

این مسجد همچنین بزرگترین مسجد در جهان و قدیمی ترین مکان عبادی مسلمانان در تاریخ است و مقدس ترین مکان برای مسلمانان جهان به شمار می آید.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل