رییس جریان حکمت عراق بار دیگر خواستار معرفی عاملان کشتار تظاهرکنندگان شد


رییس جریان حکمت عراق بار دیگر خواستار معرفی عاملان کشتار تظاهرکنندگان شد

رییس جریان حکمت عراق امروز (یکشنبه) بار دیگر خواستار معرفی عاملان کشتار تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی و نیز ارجاع آنها به دستگاه قضایی شد.

رییس جریان حکمت عراق بار دیگر خواستار معرفی عاملان کشتار تظاهرکنندگان شد
به گزارش صدای ایران ، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، عمار حکیم، رییس جریان ملی حکمت عراق با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر لزوم تسریع در شناسایی و محاکمه سران فساد در عراق و محاکمه علنی آنها، بار دیگر خواستار افشای نام عاملان کشتارها در این کشور چه در حق تظاهرکنندگان و چه نیروهای امنیتی و ارجاع آنها به دستگاه قضایی شد.

عمار حکیم اظهار کرد: با رهبران تمامی اتحادیه‌ها و سندیکاها در عراق دیدار کردم و در جریان نقطه‌نظرات ارزشمند آنها قرار گرفتم.

رییس جریان حکمت عراق در این دیدار بار دیگر حمایت خود را از خواسته‌های به حق تظاهر کنندگان اعلام و بر لزوم تلاش برای تحقق آنها براساس مهلت زمانی تعیین شده تاکید کرد.

عمار حکیم با تاکید بر اهمیت بررسی و تدوین قوانینی برای برقراری عدالت اجتماعی، گفت: خواسته‌های تظاهرکنندگان باید مطابق با اولویت‌ها، جدول بندی شود.

وی افزود: جریان ملی حکمت نقش بزرگی را در فراهم کردن بستر مناسب برای تدوین قوانینی در راستای خواسته‌های مردم ایفا کرد و در مسیر تحقق آنها هرگز با سایر گروه‌های سیاسی همکاری نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: از نکات مثبت این تظاهرات ایجاد انگیزه برای نسل جوان بود به شکلی که آنها با آگاهی بالایی از یک مساله حمایت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط