زنده به گور شدن مرد جوان با ریزش ناگهانی ساختمان + فیلم


ریزش ناگهانی ساختمان موجب زنده به گور شدن یک مرد جوان شد.

زنده به گور شدن مرد جوان با ریزش ناگهانی ساختمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه زنده به گور شدن یک مرد جوان را در حادثه ریزش ناگهانی ساختمان به تصویر می‌کشد. این مرد جوان به همراه دوستش در مقابل یک ساختمان حضور داشت که با ریزش ناگهانی آن دچار حادثه شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده، چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این جوان در حالی که با دوستش در مقابل ساختمان حادثه دیده ایستاده و مشغول صحبت است، دیده می‌شود که لحظاتی بعد با بلند شدن صدای ریزش، توجه آنها را به خود جلب می‌کند. این ویدئو این دو مرد جوان را که با شنیدن صدا به بالای ساختمان نگاه می‌کنند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد ناگهان آوار ساختمان روی سر این دو مرد جوان فرو ریخته و یکی از آنها در زیر آوار گرفتار می‌شود. ظاهرا یکی از این دو مرد با خوش شانسی در محلی مناسب ایستاده بود که از ریزش آوار روی سرش جان سالم بدر برد.

گفتنی است؛ هنوز از مکان دقیق این حادثه و سرنوشت جوان گرفتار شده در زیر آوار گزارشی منتشر نشده است. همچنین هنوز علت فروریختن ناگهانی این ساختمان نیز مشخص نیست.

انتهای پیام/

گرفتار شدن مرد جوان در حادثه ریزش ساختمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش