مادر سهل انگار، مرگ دردناک کودکش را رقم زد + فیلم


سهل انگاری مادر جوان چینی موجب شد تا در مقابل چشمانش کودک او جان خود را از دست بدهد.

مادر سهل انگار، مرگ دردناک کودکش را رقم زد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خصوصیات ویژه کودکان حس قوی کنجکاوی و بازیگوشی آنها است. این ویژگی‌ها کودکان را در معرض بیشترین خطرات قرار می‌دهد و از این رو والدین به ویژه مادران در مراقبت از آنها وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

بدون شک کوچکترین سهل انگاری و غفلت والدین حوادث تلخی برای فرزندان آنها رقم خواهد زد که یک عمر پشیمانی به بار خواهد آورد. مانند سهل انگاری مادر جوان چینی که موجب شد تا در مقابل چشمانش کودک خردسالش جان خود را از دست بدهد.

این کودک که در نزدیکی مادرش در جاده مشغول بازی بود بر اثر تصادف با یک خودروی سواری جانش را از دست داد. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است، مرگ دردناک این کودک خردسال را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو دیده می‌شود در حالی که مادر جوان در در یک سمت جاده ایستاده، کودک او مشغول بازی در سمت دیگر جاده است. لحظاتی بعد در حالی که هنوز کودک در سمت دیگر جاده حضور دارد، مادر کودک تصمیم به ترک محل می‌گیرد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که بلافاصله کودک با دیدن حرکت کردن مادرش به سمت او و وسط جاده دویده و توسط یک خودروی سواری زیر گرفته می‌شود. شدت برخورد خودرو با کودک آنچنان شدید بود که او را چند متر جلوتر به سمت چپ جاده پرتاب کرد. پس از این حادثه مادر جوان به همراه راننده برای نجات جان کودک وارد عمل شدند اما متأسفانه در بیمارستان اعلام شد که کودک جانش را از دست داده است.

گفتنی است؛ این حادثه تلخ در یکی از مناطق چین رخ داد.

انتهای پیام/

مرگ دردناک کودک خردسال در مقابل چشمان مادرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...