مدیریت جهادی لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است


مدیریت جهادی لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: مدیریت جهادی و تفکر بسیجی لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است و با تحقق این مهم می‌توان گام‌های بلندی برداشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در همایش ارکان مساجد که در مسجد حضرت ولیعصر عج برگزار شد، افزود: مدیریت جهادی همان مدیریت بسیجی است و با مدیریت جهادی پیشرفت هایی صورت گرفته و کارهای بزرگی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی، ملت ایران اسلامی در برابر دشمن ایستاد و دشمن را به زانو درآورد و با همین تفکر بسیجی دشمن را به عقب راند و امروز نیز برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف می توان با مدیریت جهادی کارهای بزرگی را انجام داد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: تقویت بنیه اعتقادی و در عمل نشان دادن آن از ویژگی های بسیجی است و بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه عرصه ها حضور فعالی داشته و هر جایی نیاز به حضورشان بوده در صحنه حاضر شده و در راستای خدمت به مردم تلاش کرده اند.

وی با تاکید بر خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم فرصتی است که باید از ان به بهترین نحو استفاده کرد و در هر شرایطی کمک به مردم نباید فراموش شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تاکید بر گسترش فرهنگ بسیجی افزود: فرهنگ بسیجی را باید گسترش دهیم و در دوران دفاع مقدس بسیجی وار جوانان وارد نبرد با دشمن رسیدند و به پیروزی رسیدند و امروز باید با همان تفکر بسیجی در مسیر ترسیم شده حرکت کنیم.

در ادامه معاونت بسیج محلات و مساجد سپاه لرستان با اشاره به نقش مساجد افزود: مساجد در خنثی کردن توطئه های دشمنان و مبارزه با دشمن نقش بسیار مهمی دارند.

سید زین العابدین حسینی گفت: نقش مساجد در همه ابعاد بسیار چشمگیر است و باید شرایط را برای حضور حداکثری افراد خصوصا جوانان فراهم کرد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج اضافه کرد: هفته بسیج فرصتی برای بیان خدمات بسیج است که همیشه در صحنه حضور دارند و این جهادگران در عرصه های مختلف برای خدمت، مشتاقانه تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!