مدیریت جهادی لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است


مدیریت جهادی لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: مدیریت جهادی و تفکر بسیجی لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است و با تحقق این مهم می‌توان گام‌های بلندی برداشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در همایش ارکان مساجد که در مسجد حضرت ولیعصر عج برگزار شد، افزود: مدیریت جهادی همان مدیریت بسیجی است و با مدیریت جهادی پیشرفت هایی صورت گرفته و کارهای بزرگی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی، ملت ایران اسلامی در برابر دشمن ایستاد و دشمن را به زانو درآورد و با همین تفکر بسیجی دشمن را به عقب راند و امروز نیز برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف می توان با مدیریت جهادی کارهای بزرگی را انجام داد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: تقویت بنیه اعتقادی و در عمل نشان دادن آن از ویژگی های بسیجی است و بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه عرصه ها حضور فعالی داشته و هر جایی نیاز به حضورشان بوده در صحنه حاضر شده و در راستای خدمت به مردم تلاش کرده اند.

وی با تاکید بر خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم فرصتی است که باید از ان به بهترین نحو استفاده کرد و در هر شرایطی کمک به مردم نباید فراموش شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تاکید بر گسترش فرهنگ بسیجی افزود: فرهنگ بسیجی را باید گسترش دهیم و در دوران دفاع مقدس بسیجی وار جوانان وارد نبرد با دشمن رسیدند و به پیروزی رسیدند و امروز باید با همان تفکر بسیجی در مسیر ترسیم شده حرکت کنیم.

در ادامه معاونت بسیج محلات و مساجد سپاه لرستان با اشاره به نقش مساجد افزود: مساجد در خنثی کردن توطئه های دشمنان و مبارزه با دشمن نقش بسیار مهمی دارند.

سید زین العابدین حسینی گفت: نقش مساجد در همه ابعاد بسیار چشمگیر است و باید شرایط را برای حضور حداکثری افراد خصوصا جوانان فراهم کرد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج اضافه کرد: هفته بسیج فرصتی برای بیان خدمات بسیج است که همیشه در صحنه حضور دارند و این جهادگران در عرصه های مختلف برای خدمت، مشتاقانه تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس