گفت‌وگوی فدراسیون جهانی بسکتبال با لژیونر دورگه تیم ملی ایران


گفت‌وگوی فدراسیون جهانی بسکتبال با لژیونر دورگه تیم ملی ایران

تهران- ایرنا- ملی‌پوش دورگه بسکتبال کشورمان که این روزها در لیگ چین تایپه دست به توپ است با تارنمای فدراسیون جهانی گفت‌وگویی داشته و از حضورش در تیم ملی ایران صحبت کرده‌ است.

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی ویژه به موفقیت بسکتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ و صعود به المپیک اشاره کرد و در این گزارش گفت‌وگویی ویژه با «آرون گرامی‌پور» ملی‌پوش دورگه ایران انجام داده‌ است.

گرامی‌پور بازیکن ایرانی-انگلیسی تیم ملی که این فصل راهی چین تایپه شده و برای تیمی در این کشور بازی می‌کند در این گفت‌وگو به حس فوق‌العاده‌اش از پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران صحبت کرده و از صعود به المپیک گفته‌ است.

گرامی‌پور درباره حضور در ترکیب تیم ملی ایران گفته‌ است: تجربه حضور من در ترکیب تیم ملی ایران برای جام‌جهانی فوق‌العاده بود. حسی غیرقابل وصف داشتم. افتخار بزرگی برای من بود که عضوی از تیم ملی ایران بودم و توانستم بسکتبال کشورم را نشان دهم.

وی همچنین اضافه کرد: البته این تازه شروع راه برای من است. نگاه ویژه‌ای به آینده دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که در میدان بزرگ بعدی نیز بتوانم به تیم ملی برسم و المپیک را نیز تجربه کنم.

ملی‌پوش ایرانی-انگلیسی بسکتبال کشورمان حضور در تیم ملی ایران را افتخاری بزرگ توصیف کرد و گفت: این یک شانس بسیار بزرگ و افتخاری فوق‌العاده بود که توانستم عضور تیم ملی ایران شوم و برای تیم ملی کشوری بازی کنم که پدرم در آن به دنیا آمده و کشور من نیز محسوب می‌شود.

گرامی‌پور همچنین تاکید کرد: خوشحالم که در سطح بالای بسکتبال به میدان رفتم و جام‌جهانی را تجربه کردم. تعداد زیادی از آشنایان و دوستانم را در ایران دارم و آنها از اینکه من عضوی از تیم ملی شده بودم، هیجان زده شده‌اند. فدراسیون بسکتبال ایران نیز در این دوره بسیار حامی من بود.

وی افزود: باعث افتخار من بود که در بزرگترین تورنمنت بسکتبال به میدان رفتم و عضوی از تیم ملی بودم و توانستم برابر تیم‌های بزرگ دنیا و بازیکنانی حرفه‌ای و نامدار بازی کنم. همه بازیکنان در جام جهانی یک هدف داشتند و رقابت برای رسیدن به این هدف اتفاق بزرگی بود که من تجربه‌اش کردم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران درباره حامد حدادی ستاره تیم ملی ایران نیز اظهار داشت: حامد حدادی چه درون زمین و چه خارج از میدان یکی از دوستان خوب من است. او بازیکنی فوق‌العاده است و بازی کردن کنار او نیز اتفاق بزرگی است. کنار او می‌توان چیزهای زیادی یاد گرفت و همچنین به دلیل شخصیت خوبی که دارد در کنارش می‌توان از بسکتبال لذت برد.

در ادامه گرامی‌پور به نقش نیکخواه بهرامی و حدادی در تیم ملی اشاره کرده و تاکید کرده‌ است: همانطور که می‌دانید صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی ۲ بازیکن بزرگ بسکتبال ایران هستند. هر دوی آنها نقش زیادی در راحت‌تر شدن حضور من در تیم ملی داشتند. هر دوی آنها بازیکنان خوب و دوستان خوبی در زمین و خارج از مسابقه هستند و بازی کنار آنها اتفاق بزرگی برای من بود و تاثیر زیادی در بسکتبالم داشت.

وی درباره عملکردش در اولین تورنمنت ملی خود گفت: این اولین باری بود که من در ترکیب تیم ملی بودم و در یک تورنمنت شرکت می‌کردم. زمانی که در اختیار داشتم محدود بود اما سعی کردم که بهترین باشم و در جریان مسابقه نقشی تاثیرگذار ایفا کنم. البته می‌دانم که باید بهتر و بهتر شوم.

گرامی‌پور درباره حضور در المپیک ۲۰۲۰ نیز گفت: این دومین رویداد بزرگی است که پیش‌ روی تیم ملی ایران قرار دارد و فرصت خوبی است تا بسکتبال ایران را به نمایش بگذاریم. تلاشم این است که در این تورنمنت شرکت کنم تا دوباره شانس بازی برای تیم ملی و حضور در کنار استعدادهای خوب بسکتبال ایران را بدست بیاورم. امیدوارم که کنار هم بتوانیم بدرخشیم و برنده شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان