امضای تفاهمنامه میان نمایشگاه بین المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن


امضای تفاهمنامه میان نمایشگاه بین المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن

ظهر امروز تفاهمنامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و دانشگاه صنایع و معدن به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، ظهر امروز شنبه دوم آذر طی مراسمی، تفاهمنامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن به امضا رسید.

در این مراسم بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه ها از سیاست های اصلی وزارت صمت است که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به عنوان زیر مجموعه این وزارتخانه این مهم را مد نظر دارد.

وی با اشاره به روش اپن اینوویشن (نوآوری باز) در برگزاری نمایشگاه های بین المللی، افزود: در همین رابطه سالنی برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های مرتبط با همان حوزه نمایشگاهی برپا می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: همچنین، نمایشگاه های تقاضا محور را برای تامین داخلی کالاهایی که تحریم هستند، پیش بینی کرده ایم و در کنار آن هم طرحی را با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی در مسیر برگزاری نمایشگاه ها آماده کرده ایم که در اختیار وزیر صنعت قرار داده ایم.

وی در پایان یادآور شد: غرفه ای برای دانشگاه صنایع و معادن در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در اسفند ماه در نظر گرفته می شود تا این دانشگاه توانمندی های خود را به فعالان صنعت نمایشگاهی و بازدید کنندگان معرفی کنند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟