مردم توطئه جدید دشمن را خنثی کردند/ مراقب فتنه بعدی باشید


مردم توطئه جدید دشمن را خنثی کردند/ مراقب فتنه بعدی باشید

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر آمادگی همه مردم برای فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمنان ضروری دانست و اظهار داشتند: تجربه نشان داده تا اسلام است کفر هم است و از این رو باید همیشه منتظر فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمن بود. ]]>

آیت الله العظمی نوری همدانی:

مردم توطئه جدید دشمن را خنثی کردند/ مراقب فتنه بعدی باشید
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر آمادگی همه مردم برای فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمنان ضروری دانست و اظهار داشتند: تجربه نشان داده تا اسلام است کفر هم است و از این رو باید همیشه منتظر فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمن بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مردم توطئه جدید دشمن را خنثی کردند/ مراقب فتنه بعدی باشید
حضرت آیت الله نوری همدانی امشب در سی و شمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی همراه با تکریم پیشکسوتان عرصه تبلیغ و دین و هفتمین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار شد یکی از نکات مهم جامعه اسلامی را حفظ عزت برشمرد و براهمیت این مسئله در شرایط کنونی تأکید کرد.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: امروز باید جامعه اسلامی برای رسیدن به عزت و حفظ آن همه تلاش خود را بکار بگیرند و این یکی از وظایف مهم است.

معظم له رسالت نخبگان تبلیغ را برای تربیت مبلغان بسیار سنگین برشمردند و گفتند: امروز باید طلبه ای در حوزه ها تربیت شوند که از نظر حجت و برهان و علم قوی باشند در شرایط فعلی بتوانند مدافع دین و اسلام باشند.

نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه اسلامی بسیار مهم است



ایشان بیان داشتند: این روزها شاهد اتفاقاتی در کشور بودیم که از سوی دشمنان و سلطنت طلبان برنامه ریزی شده بودند، فکر کردند با شورش و غارت می توانند به اهدافشان برسند، در حالی که آنها هنوز مردم ایران را نشاخته اند

ایشان افزودند: باید بدانند اسلام وحقیقت آن در دل و جان مردم ایران اسلامی نفوذ کرده و به این راحتی آنها از دین و اسلام برنخواهند داشت چون به راه وهدفشان یقین دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ولایت فقیه از ارکان مهم در دین و اسلام به شمار می رود و براساس اعتقادت شیعه لازم است سرپرستی جامعه بر عهده رهبران دینی و در رأس ولایت فقیه باشد، اظهار داشتند: نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه اسلامی بسیار مهم است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: دشمن در این فتنه اخیر نقشه کشیده بودند با آشوب و غارت گری به اهدافشان برسند، اما مردم با حضورشان در راهپیمایی امروز نقشه دشمنان را خنثی کردند.

تجربه نشان داده تا اسلام است کفر هم است و از این رو باید همیشه منتظر فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمن بود.



معظم له بر آمادگی همه مردم برای فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمنان ضروری دانست و اظهار داشتند: تجربه نشان داده تا اسلام است کفر هم است و از این رو باید همیشه منتظر فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمن بود.

ایشان با بیان این که تدریس علامه طباطبایی آدم ساز بود، بیان داشتند: چند سالی در درس ایشان حضور پیدا می کردم و از نحوه تدریس و بیان ایشان بهره های فراوانی برده بودم.

ایشان افزودند: آن عالم ربانی فقیهی مفسر و فقیهی ریاضی دان بود و شاگردانی را در حوزه مانند شهید مطهری، علامه جوادی و دیگر شخصیتها تربیت کردند به طوری که همین عالمان ربانی خود در حوزه و علوم دیگر مشغول اثرگذاری و تربیت طلاب اثرگذار می باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: علامه طباطبایی مفسر بزرگ قرآن است که توانستند با تربیت شاگردان بزرگ به حوزه و جامعه اسلامی خدمت کنند.منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوزه علمیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد