به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،دراین نمایشگاه که به مدت چهار روز و تا نهم آذرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌هایی از تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، مرکزی، البرز، فارس و خراسان رضوی، پتانسیل‌ها و آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات و تجهیزات خطوط تولید، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، صنایع پیشرفته، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت و فروش و خدمات پس از فروش از جمله بخش‌هایی به شمار می‌روند که در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان به نمایش گذاشته می‌شوند.

همچنین نمایندگانی از شرکت‌های بین‌المللی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. بر این اساس، شرکت‌هایی از کشور چین، ایتالیا، آلمان، تایوان، کره‌جنوبی، جمهوری چک، انگلیس، بلغارستان، اسپانیا، کرواسی، سوئد و ترکیه نمایندگان خود را به نمایشگاه اصفهان فرستاده‌اند تا با علاقمندان به حوزه صنعت، تجهیزات صنعتی و کارگاهی در تماس باشند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان در حالی برگزار خواهد شد که شاهد افزایش ۴۰ درصدی مشارکت‌کنندگان نسبت به دوره قبل بوده است. علاوه بر این، بسیاری از مدیران ارشد شرکت‌های فعال تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور در نمایشگاه اصفهان حضور خواهند یافت تا با طرف‌های تجاری خود به مذاکره بپردازند.

علاقمندان به بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ششم تا نهم آذرماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.