برگزاری 70 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و رزمی به مناسبت هفته بسیج در خرمشهر


برگزاری 70 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و رزمی به مناسبت هفته بسیج در خرمشهر

سرگرد خردمند از آغاز ویژه برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر در آستانه هفته بسیج خبر داد و گفت: 70 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و رزمی با حضور اقشار مختلف مردم به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.

«سرگرد علیرضا خردمند»، ددر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت چهل سالگی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از آغاز ویژه برنامه های ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه مردمی بوده و وظیفه آن نگهداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر با بیان اینکه در گام دوم انقلاب یقینا فرمایشات مقام معظم رهبری خط مشی بسیج خواهد بود افزود: بسیج بیانات ولی امر مسلمین جهان در خصوص گام دوم انقلاب را حتما به عنوان خط مشی خود در دستور کار قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: عمده برنامه های مهم ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، رزمی و ورزشی، گلباران و غبار روبی مزار شهدا، تجمع بسیجیان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم توسط گروه های جهادی، برپایی حلقه های صالحین، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری اردوهای راهیان نور و برگزاری برنامه های سبک زندگی اسلامی در هفته بسیج خواهد بود.

سرگرد خردمند از برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و رزمی با حضور اقشار مختلف مردم به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: امسال شعار محوری هفته بسیج «بسیج ۴۰ سال خدمت؛ جهاد و شهادت، خدمت و ایثار» است؛ فرهنگ تفکر بسیجی فرهنگ انقلاب است که در گام دوم انقلاب قطعا فرامین مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه مسیر راه برنامه‌های بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به بازسازی ۱۲ واحد مسکونی سیل زده توسط گروه های جهادی دراین شهرستان تصریح کرد: پس از سیل بهار سال جاری عملیات بازسازی ۱۲ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج آبادان در بخش اسماعیله درحال انجام است و پیشرفت قابل توجهی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر،وی اذعان داشت: طی یک سال گذشته بازسازی ۱۵ واحد مسکونی مناطق محروم آغاز شد اما با توجه به کمبود نقدینگی ساخت این واحدها به طول انجامید. خوشبختانه بخشی از این واحدها در هفته بسیج واگذار می شوند.

وی همکاری با شهرداری خرمشهر در راستای جمع ‌آوری نخاله‌های ساختمانی را از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی بسیج این شهرستان برشمرد و بیان داشت: با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری جمع آوری و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی توسط گروه جهادی در حال انجام است.

سرگرد خردمند با بیان اینکه امسال از آغاز سال تحصیلی تاکنون لوازم تحریر و بسته های آموزشی در میان دانش آموزان بی ‌بضاعت مدارس خرمشهر توزیع شده است ابراز کرد: امسال علاوه بر این خدمات از سوی این ناحیه مقاومت بسیج ۲۰ کارگاه مشاغل خانگی کوچک زودبازده به منظور اشتغال زایی در خرمشهر راه اندازی شده است.

وی از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور ایجاد اشتغال در خرمشهر خبر داد و تاکید کرد: تسهیلات بانکی تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر، بیان داشت: از دیگر فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی این ناحیه بسیج در سطح شهرستان خرمشهر لایروبی انهار منطقه محرزی است که عملیات لایروبی ۱۱ نهر این منطقه در حال انجام است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا