انباشت آلایندگی در شهرهای صنعتی و بزرگ


انباشت آلایندگی در شهرهای صنعتی و بزرگ

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز شنبه، دوم آذرماه تا نیمه این هفته با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود به‌تدریج سطح آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش یابد بنابراین توصیه می‌شود سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و ریوی مراقب باشند و تا حد امکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

فریبا گودرزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز سواحل دریای خزر بارش باران خواهد داشت و شمال شرق کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی نیز بارش پراکنده دارند.

وی اظهار داشت: از روز چهارشنبه این هفته سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب کشور وارد می‌شود که با نفوذ آن بارش‌ها در آغاز خواهد شد.

مه رقیق در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ۲ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر، کرمان ۴ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۶ درجه بالای صفر و اهواز ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید