مسئولان باید بیانیه گام دوم انقلاب را بررسی و در موضوعات مختلف جامعه پیاده کنند


مسئولان باید  بیانیه گام دوم انقلاب را بررسی و در موضوعات مختلف جامعه پیاده کنند

شاهینی به «بیانیه گام دوم انقلاب» اشاره کرد و گفت: این بیانیه نقشه راه و گام دوم انقلاب را ترسیم می کند و مسئولان باید این بیانیه را بررسی، لمس و در موضوعات مختلف جامعه پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «سید روح الله شاهینی» ظهر امروز ( ۱ آذر ) در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر یاسوج ضمن گرامی داشت هفته بسیج، گفت: بسیج محور خدمات رسانی به مناطق محروم بوده که به صورت صادقانه در حال خدمت به مردم و محرومیت زدایی از مناطق مختلف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج ریشه آن ارزش های الهی و شاخه های آن آرمان های انقلاب است، اظهار داشت: هفته بسیج ارج نهادن به نیروهای انقلاب است.

وی ضمن تاکید بر اینکه بسیج ترکیبی از معنویت، شهامت، شجاعت، روحیه شهادت طلبی، آرمان خواهی و مقابله با استکبار است، اضافه کرد: امام راحل (ره) با نگاه ژرف و ابتکار خود با تشکیل بسیج در انقلاب اسلامی، ایران را بیمه کرده و سبب شد هیچ خطری انقلاب را تهدید نکند.

شاهینی بسیج را در دنیا بی نظیر دانست و ادامه داد: بسیج در ۴۰ سال گذشته در مناطق مختلف جهادگرانه عمل کرده و الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بسیج در جمهوری اسلامی در بحث جنگ سخت موفق بوده و در عرصه های دیگر، یعنی جنگ نرم پیشرفت کرده، گفت: بسیج در مقابل استکبار مقاوم بوده و هنگامی که جنایتکاران قصد دست اندازی داشتند، بسیج پیروز میدان بود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ بیانیه «گام دوم انقلاب» توسط رهبر فرزانه انقلاب مطرح شد و در رابطه با آن مطالبی را فرمودند، ابراز داشت: این بیانیه نقشه راه و گام دوم انقلاب را ترسیم می کند و مسئولان باید این بیانیه را بررسی، لمس و در موضوعات مختلف جامعه پیاده کنند.

شاهینی با بیان اینکه این بیانیه ابعاد مختلفی دارد که در حوزه معنویت، اقتصاد، علم، پژوهش، روابط خارجی و سبک زندگی اسلامی مطرح است، گفت: رهبر انقلاب در این بیانیه به مقوله جوان گرایی اشاره کرده که می توان با تربیت جوانان انقلابی، آینده انقلاب اسلامی را به سمت پیشرفت هر چه بیشتر سوق داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد یادآور شد: دشمن سال ۹۸ در عرصه های مختلف به جمهوری اسلامی فشار وارد کرد، اما ایران اسلامی با سرنگونی پهباد آمریکایی و توقیف ناو نفتکش در خلیج فارس سبب تسلیم دشمنان شد، بنابراین دشمن می داند توان ایران کم نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه های مختلف وارد عمل شده و در ابتدای سال در زمینه امداد رسانی در خصوص زلزله و سیل با همه توان در کنار مردم و برای آنهاخدمت کرده است.

شاهینی عنوان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد فعالیت ها و خدمات متفاتی در این شهرستان داشته که می توان به حوزه محرومیت زدایی و ساخت ۸۰ مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد، تشکیل گروه های جهادی برای موضوعات عمرانی و فرهنگی، راه اندازی کارگاه آموزشی اشتغال زایی برای جوانان و پرداخت ۱۵۰ مورد وام خوداشتغالی، راه اندازی گشت های محله محور و «رضویون» با همکاری نیروی انتظامی، تشکیل گردان‌ های کوثر و گردان های امنیتی برای مقابله با ناآرامی ها اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت: در بخش کشاورزی تشکیل ۸۰ طرح بسیج همگام کشاورز در مقوله داشت، کاشت و برداشت برای کمک به کشاورزان، رویداد کارآفرینی کشاورزی در منطقه چین و لوداب با حضور ۴۰۰ نفر، برگزاری بالغ بر ۵۰۰ حلقه صالحین در حوزه مسائل تربیتی در مساجد و طرح های تربیتی، طرح شهید بهنام محمدی در ۲۰ مدرسه هدف با همکاری آموزش و پرورش و برگزاری مسابقات در سطح مدارس از دیگر برنامه هاست.

وی بررسی آسیب های اجتماعی، ایجاد پارک های تفریحی در ایام تابستان و برگزاری نمازهای جماعت، اجرای طرح هایی در حاشیه شهر مانند سالن ورزشی، آب در بخش مادوان، خانه عالم، پایگاه اورژانس دشت روم، خانه عالم دشت روم، آب شرب در دو روستای چین، استخر ذخیره آب کشاورزی را از دیگر برنامه های بسیج شهرستان بویراحمد نام برد.

وی در ادامه گفت: از همکاری مردم شهرستان بویراحمد در خصوص بحث سهمیه بندی بنزین در روزهای اخیر تشکر میکنم زیرا اجازه ندادند آشوب گران به اموال عمومی لطمه بزنند و از طرفی با حضور خود راهپیمایی 30 آبان با آرمان های انقلاب و امام و رهبری بیعت کردند، از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و فرمانده انتظامی استان و فرمانده سپاه فتح که اجازه ندادند مشکلی رخ دهد و از تیپ ۴۸ فتح و عشایر غیور،دانش آموزان، اعضای شورای تامین، قضات و دادستان شهرستان که کمک کردند و همچنین از اصحاب رسانه برای پوشش اخبار و نمایش برنامه هاتلاش کردند، تشکر میکنم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر