تفریح خطرناک پسر خام با یک جانور مرگبار! + فیلم


پسر ساده حین بازی با یک هزارپای سمی ویدئویی از آن تهیه و در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

تفریح خطرناک پسر خام با یک جانور مرگبار! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی بازی یک جوان خام با هزارپای سمی به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. " نیل چنگ لی" ۲۶ ساله در حالی که این هزار پا را روی بدن خود قرار داده و این جانور مشغول راه رفتن روی بدن او بود اقدام به پخش زنده آن در اینستاگرام خود کرد.

نیل که یک دانشجوی زیست شناسی اهل تایوان است این ویدئو را در منزل شخصی خود تهیه کرد. او این هزارپای پرویی غول پیکر ۱۷ اینچی را در سال ۲۰۱۴ و در حالی که نصف اندازه کنونی‌اش بود، خریداری کرده بود. نیل که به گفته خودش آشنایی کامل ا این نوع هزارپای سمی دارد به فالورهایش توصیه کرد هرگز برای انجام عمل او دچار وسوسه نشوند چون ممکن است بر اثر یک اشتباه کوچک و گزیدگی جان خود را از دست بدهند.

نیل در این باره گفت: «سر و کله زدن با این حشرات سمی ریسکی بزرگ به شمار می رود و این کار تنها باید توسط متخصصان خبره و آگاه انجام شود. گزش آنها مطمئناً دردناک است و من هرگز احساس امنیت نمی‌کنم اما از اینکه اجازه می‌دهم این حشره روی بدن من راه رود و به صورت دستی به او غذا می‌دهم و اصلا نگران نیستم.»

گفتنی است؛ گزش هزارپایان از طریق چنگال‌های گازانبری مانند قسمت جلوی بدن آنها انجام می‌شود که می‌تواند بسیار دردناک، تحریک‌آمیز ( همراه با خارش) و همراه با تهوع و تب باشد. نیش این حشرات سمی است و این ویژگی این امکان را به این جانوران می دهد که آنها بتوانند طعمه های حتی پانزده برابر خود را از پای درآورند، ویژگی که به انسان هشدار می دهد مراقب این حشرات خطرناک باشد."

انتهای پیام/

اقدام خطرناک پسر جوان در بازی با هزارپای سمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو