اولویت امروز ما تامین امنیت و رفاه مردم است


اولویت امروز ما تامین امنیت و رفاه مردم است

آیت الله دژکام گفت: امروز انتخاب نشدن ترامپ در انتخابات دور بعدی برای ما مهم نیست بلکه زندگی مردم، امنیت و رفاه آنها برایمان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آیت الله لطف الله دژکام» امروز (جمعه 1 آذر) در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به ارتباط ایمان و امنیت گفت: در هفته ای که گذشت شاید بیش از هر زمان دیگری به اهمیت وجود امنیت در جامعه پی برده باشیم.

امام جمعه شیراز با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) ادامه داد: وجود پنج عامل در زندگی انسان باعث می شود تا از زندگی لذت ببرد که شامل سلامتی، امنیت، دارایی، قناعت و همنشین خوب است.

وی با تاکید بر امنیت به عنوان یک نعمت بزرگ عنوان کرد: برای وجود امنیت ابتدا باید دعا کنیم و از خدا بخواهیم و البته وجود امنیت هم در دنیا و هم آخرت مهم است.

آیت الله دژکام افزود: به گفته امام صادق (ع) اگر مومنی شروع به ظلم و معصیت کند، امنیت از او برداشته می شود و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ما در استان امروز برای تامین امنیت جامعه با مخلان آسایش و نظم در جامعه مقابله می کنند زیرا مردم امنیت می خواهند و امنیت باعث تامین نظم در جامعه می شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: باید همگی تلاش کنیم تا امن ترین کشور دنیا باقی مانیم و برای داشتن امنیت هم دعا کنیم و بدانیم که گناه باعث می شود هم امنیت را در دنیا و هم در آخرت از دست بدهیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به حضور مقتدرانه و با نشاط انقلابی مردم شیراز در راهپیمایی دیروز پنج شنبه 30 آبان، عنوان کرد: از حضور مردم شیراز برای تجدید با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم و خوشحالم که در 40 سال گذشته همواره مردم در هر کجا احساس کردند که کیان نظام اسلامی ممکن است به مخاطره بیفتد در صحنه حاضر شدند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: برای جلوگیری از تورم، شعار دادن کفایت نمی کند و لازم است تا مسئولان با علم و حساب و کتاب، ساز و کار برخورد و افزایش تورم را ارائه کنند.

آیت الله دژکام افزود: چطور می شود که در کشورهایی همچون چین با وجود گرانی سوخت و بنزین، قیمت کالاها ارزان تمام می شود و ما نیز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام تلاش خود را در رونق تولید ملی و اقتصاد مقاومتی داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: همه مسئولان، کارشناسان و متفکران ما امروز باید بسیج شوند تا با تورم مقابله کنند و اکنون باز هم خدمات شایسته بسیج در این حوزه نیز می تواند به کمک ما بیاید تا در زمان کمتر به نتیجه بهتر برسیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: امروز انتخاب نشدن ترامپ در انتخابات دور بعدی برای ما مهم نیست بلکه زندگی مردم، امنیت و رفاه آنها برایمان در اولویت قرار دارد و باید همگی برای رونق تولید دست در دست هم دهیم و بسیج شویم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


15 ایده‌ تزیین برگه آچار با روش‌های گوناگون