عقب نشینی نرخ ارز و سکه


عقب نشینی نرخ ارز و سکه

خبرگزاری آریا- نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، از کاهش قیمت طلا و سکه در بازار طی هفته جاری خبر داد.

عقب نشینی نرخ ارز و سکه
خبرگزاری آریا- نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، از کاهش قیمت طلا و سکه در بازار طی هفته جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه دیروز قیمت هر انس طلا در بازار‌های جهانی 1474 دلار است گفت: قیمت جهانی طلا در هفته جاری از 1469 دلار به 1474 دلار رسیده و تغییر محسوسی نداشته است.
وی افزود: اگرچه قیمت جهانی طلا در روز‌های اخیر تغییر چندانی نداشته است اما افزایش قیمت دلار در اول هفته سبب افزایش قیمت طلا و سکه و کاهش قیمت دلار در پایان هفته سبب افت قیمت‌ها شد.
آقای کشتی آرای اضافه کرد: در حالی که قیمت سکه طرح جدید در اوایل هفته به 4 میلیون و 220 هزار تومان رسیده بود دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 4 میلیون و 120 هزار تومان رسید و کاهش صد هزار تومانی را تجربه کرده است. همچنین سکه طرح قدیم 4 میلیون و 90 هزار تومان، نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش نسبت به اول هفته به 2 میلیون و 170 هزار تومان، ربع سکه با 20 هزار تومان کاهش قیمت به یک میلیون و 370 هزار تومان رسید.
نائب رئیس اتحادیه طلاو جواهر تهران گفت: هر گرم طلای 18 عیار نیز با ده هزار تومان کاهش نسبت به اول هفته 418 هزار تومان به فروش رسید.
کشتی آرای افزود: نوسان قیمت در بازار فقط به خاطر افزایش قیمت ارز بوده است.
وی همچنین درباره قیمت ارز گفت: هم اکنون دلار آمریکا در بازار آزاد 11 هزار و 800 تومان و یورو 12 هزار 900 تومان تومان معامله می‌شود.
بازار ارز نیز در هفته گذشته کاهش قیمت‌ها را تجربه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات