گشایش نمایشگاه تخصصی الکامپ گلستان / گردهمایی استارت آپ‌های فعال حوزه دیجیتال در گرگان


گشایش نمایشگاه تخصصی الکامپ گلستان / گردهمایی استارت آپ‌های فعال حوزه دیجیتال در گرگان

نهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ گلستان در نمایشگاه بین المللی گرگان گشایش یافت.

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس استاندار گلستان امروز در افتتاحیه نهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ استان گلستان گفت: اگر به استقبال تکنولوژی، فناوری و کامپیوتر و آی. تی نرویم، تکنولوژی خود را به ما تحمیل خواهیم کرد.


هادی حق شناس افزود: کسانی که در حوزه دانش بنیان و دیجیتال فعالیت می‌کنند جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و تحریم به بخش محصولات فکری و دیجیتال کمترین اثر را گذاشته است و این بخش فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دارند.


حق شناس ادامه داد: امروز بزرگترین شرکت در دنیا دیگر بوئینگ نیست بلکه شرکت آمازون است و یا در ایران اسنپ با یک هزار و ۵۰۰ کارمند یک هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.


او گفت: کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و تحریم به بخش محصولات فکری و دیجیتال کمترین اثر را گذاشته است.


حق شناس افزود: پارک فناوری استان با معاونت علمی رئیس جمهور یک تفاهمنامه ۵ میلیارد تومانی برای راه اندازی نخستین کارخانه نوآوری در گلستان داشتند و امیدواریم به زودی این مهم را در گلستان شاهد باشیم.

نمایشگاه الکامپ گلستان بزرگترین رویداد تجاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری و تجارت الکترونیک در شمال کشور است و تا ٣ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان در جاده گرگان به آق قلا برپاست.

/باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی