عوض کردن جای اشرار و مردم


اکنون آمریکایی‌ها و رسانه‌های آن‌ها بعد از شکست، وارد مرحله جدیدی شده اند تا جای اشرار و مردم را عوض کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ ایران روز‌های آرام و همیشگی خود را سپری می‌کند شرایطی که برای آمریکایی‌ها و رسانه‌های وابسته به آن‌ها بسیار سخت و دردناک است به همین علت همچنان در حال پخش برنامه‌های ویژه و فوری خود از ایران هستند.
این رسانه‌ها همچنان روی تصاویر تکراری روز‌های شنبه و یکشنبه مانور می‌دهند و حتی یکی از شبکه‌های آل سعود تصاویر سال ۸۸ را به نام ۹۸ برای مخاطبان پخش می‌کند؛ رسانه‌هایی که جای روح الله زم مدیر آمد نیوز را نیز خالی می‌دانند، اما بد نیست بار دیگر به روز‌های شنبه و یکشنبه بازگردیم هسته‌های کوچک و سازمان یافته‌ای که وظیفه موج سواری بر مطالبات مردم را دارند.

در این هسته‌ها عمدتا برخی زنان و دختران نقش محوری را دارند برای تحریک افکار عمومی نیز از واژه «غیرت» استفاده می‌شود.
در آشوب‌های شنبه و یکشنبه خشونت رمز عملیات بود؛ خشونت‌های بسیار بالا و تخریب اموال عمومی.
اکنون رسانه‌های بیگانه که در ماجرای آشوب‌ها و اغتشاشات به آخر خط رسیده اند و شکست طراحی دو ساله را جلوی چشمان خود می‌بینند همچنان تلاش دارند آموزش آشوب و خشونت بدهند.
در شبکه‌های وهابی نیز آنقدر دروغ‌های بزرگ مخابره می‌شود که مردم این شبکه‌ها را به سخره می‌گیرند.
این فقط رسانه‌های لندنی و سعودی نیستند که در اوج شکست همچنان تلاش برای احیای طرح شکست خورده دارند مقامات آمریکایی نیز تلاش می‌کنند تا به اغتشاشات شکست خورده تنفس مصنوعی بدهند.
مقامات آمریکایی که به گفته خودشان برای چنین روز‌هایی برنامه ریزی کرده بودند نمی‌توانند باور کنند که طراحی آنان در جلوی چشمانشان و در عرض ۴۸ ساعت به باد فنا رفته است؛ اشرار و آشوب گران را مردم می‌خوانند و مدام صحبت از حمایت می‌کنند، مثل مایک پنس معاون ترامپ که در صفحه شخصی اش نوشته پیام آمریکا مشخص است آمریکایی‌ها در کنار مردم ایران ایستاده اند.
در طراحی آشوب‌های شنبه و یکشنبه استفاده از سلاح گرم و کشتن مردم در دستور کار جدی طراحان بوده است.
اکنون آمریکایی‌ها و رسانه‌های آن‌ها بعد از شکست در این طراحی وارد مرحله جدیدی شده اند تا جای اشرار و مردم را عوض کنند و جلاد را به جای مظلوم بنشانند، اما این بار نیز به جایی نخواهند رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان