انقلابی خاموش در شهر سکردو پاکستان/ هفته وحدت، ایام‌الله است


انقلابی خاموش در شهر سکردو پاکستان/ هفته وحدت، ایام‌الله است

حجت‌‌الاسلام والمسلمین جعفری گفت: مردم پاکستان، جامعه الزهرا (س) شهر سکردو را انقلاب ساکت و خاموش می‌دانند که آنها را با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا می‌کند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «محمدحسن جعفری» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه نام گذاری هفته وحدت، ابتکار خوبی برای گسترش اتحاد میان مسلمانان است، اظهار کرد: این هفته موجب مایوس شدن دشمنان اسلام شده است.

امام جمعه شهر سکردو بلتستان پاکستان تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل از زمانی که هفته وحدت نام گذاری شده مانع از برگزاری ویژه برنامه های این هفته در کشورهای مختلف شده اند که همین موضوع نشان دهنده اهمیت این هفته است.

وی افزود: خدا رحمت خود را شامل امام خمینی (ره) کند که با انتخاب هفته وحدت زمینه تقویت وحدت میان مسلمانان را فراهم کردند.

جعفری اضافه کرد: مطمئنا هفته وحدت، ایام الله است زیرا موجب اتحاد مسلمانان و مایوس شدن دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل شده است.

وی با اشاره به فعایت جامعه الزهرا (س) در شهر سکردو پاکستان، گفت: فعالیت این مرکز دینی و علمی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شده است و از میان داوطلبان دیپلمه و بالاتر، طلبه می پذیرد.

امام جمعه شهر سکردو بلتستان پاکستان افزود: مردم، جامعه الزهرا (س) شهر سکردو را انقلاب ساکت و خاموش می دانند که آنها را با معارف دینی و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا می کند.

یادآور می شود، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن جعفری، تحصیل کرده حوزه علمیه نجف و از شاگردان امام خمینی (ره) و آیت الله العظمی سید ابوالقاسم خویی است. وی پس از اتمام تحصیل، به پاکستان برای تبلیغ دین بازگشت و با تاسیس جامعه الزهرا (س) مروج معارف قرآن و اهل بیت (ع) در این کشور شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل