مهمترین هدف بسیج خودسازی است


مهمترین هدف بسیج خودسازی است

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه اخلاص و معنویت از شاخصه های مهم بسیجیان است گفت: خودسازی تشکیلاتی بسیج برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی از اهداف اساسی این نهاد مردمی است.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز پنجشنبه در نخستین روز از گرامیداشت هفته بسیج و در دیدار با بسیجیان این شهرستان افزود: بصیرت بسیجیان از دیگر شاخصه های این خادمان نظام اسلامی است و این نهاد مردمی با این ویژگی مهم و اساسی، پا در رکاب ولایت مطلقه فقیه می گذارد.
وی ادامه داد: استقامت و پایداری، داشتن روحیه ایثار و شهادت و دشمن شناسی بسیجیان در عرصه های مختلف کشور باعث تنومند شدن این شجره طیبه شده است به طوری که دشمنان انقلاب از نفود این تفکر در کشورهای منطقه و جهان اسلام به هراس افتاده اند.
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه نیز گفت: در هفته گرامیداشت بسیج، ۳۶ عنوان برنامه تدارک دیده شده که در هفت سرفصل و سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات از فردا به مدت یک هفته اجرا می شود.
سرهنگ علی نیک یاد افزود: برپایی همایش پیشکسوتان بسیج و برپایی نشست های تربیتی و بصیرتی از جمله این برنامه هاست.
وی از بسیج به عنوان شجره طیبه ای که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است یاد کرد و ادامه داد: هدف از تشکیل این نهاد خدماتی، حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.
هم اکنون در شهرستان تربت حیدریه ۷۵۰ پایگاه بسیج در رده های مقاومت مردمی فعال است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید