مردم چادگان فردا به صحنه می‌آیند


مردم چادگان فردا به صحنه می‌آیند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چادگان گفت: مردم چادگان فردا پس از نماز جمعه جواب اشرار را با راهپیمایی بزرگ خود می‌دهند.

مرتضی باباییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همیشه مردم انقلابی کشور در مقابل توطئه های دشمنان بصیر عمل کرده اند و این بار نیز پس از سخنرانی مقام معظم رهبری حجت بر همه تمام شد.

وی افزود: در شرایط حساسی هستیم و با وجود تنگاهای اقتصادی لازم است تا از کیان کشور و انقلاب اسلامی دفاع کرده‌ و به دشمنان نظام اسلامی نشان دهیم که در برابر دشمنان همواره شعارمان وحدت با مسئولان نظام است.

باباییان خاطرنشان کرد: با تصمیم سران قوا، دولت اقدام به افزایش و سهمیه‌بندی قیمت بنزین کرد، برخی از مردم کشور نسبت به این موضوع اعتراض کردند که البته در شهرستان وضعیت خاصی نبود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چادگان، گفت: با وجود این وضعیت مردم همیشه در صحنه چادگان بامشاهده شرایط خاص و اقدامات خرابکارانه آشوبگران در محافل عمومی ضمن محکوم کردن این اقدامات خواهان تجمع اعتراضی برای دفاع از ولی فقیه خود شدند.

وی ادامه داد: از همین رو باهماهنگی که صورت گرفت فردا جمعه پس از اقامه نماز جمعه از محل مسجدجامع، میدان شهداء راهپیمایی مردم چادگان انجام و اعتراض خود را نسبت به اغتشاش گران دربحث عدم امنیت و تخریب اموال عمومی نشان می دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان