قابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شد


قابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شد

قابلیت دارک مود یا حالت تاریک این روزها میان کاربران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این ویژگی به‌زودی در واتس اپ نیز اضافه خواهد شد. شایعات زیادی در مورد اضافه شدن قابلیت دارک مود به واتس اپ وجود داشته اما تا کنون این ویژگی ارائه نشده است. به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که حضور دارک... نوشته قابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شد...

قابلیت دارک مود یا حالت تاریک این روزها میان کاربران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این ویژگی به‌زودی در واتس اپ نیز اضافه خواهد شد.

شایعات زیادی در مورد اضافه شدن قابلیت دارک مود به واتس اپ وجود داشته اما تا کنون این ویژگی ارائه نشده است. به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که حضور دارک مورد در واتس اپ را نزدیک‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

آخرین به‌روزرسانی بتا این برنامه برای اندروید و iOS خبر از اضافه شدن قابلیت دارک مود در آینده‌ی نزدیک می‌دهد. اگر این بتا را روی گوشی خود نصب کرده باشید، در حال‌حاضر ویژگی‌های قابلیت تاریک به این برنامه اضافه شده است.

این نسخه‌ی بتا به فعال شدن حالت تاریک در گوشی شما واکنش نشان می‌دهد و اگر این حالت را فعال کنید، دارک مود در واتس اپ نیز پیاده‌سازی می‌شود.

قابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شدقابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شدبه گزارش WABetaInfo، دارک مود هنوز به صورت کامل و نهایی در واتس اپ قابل اجرا نیست. در اسپلش اسکرین (صفحه اول قبل از اجرا‌ی برانامه) و صفحه مکالمات، قابلیت دارک مورد اجرا خواهند شد و تصویر زمینه از سفید به سیاه تغییر خواهد کرد.

حالت تاریک واتس اپ در همه‌ی بخش‌ها وجود ندارد

در بخش تماس‌ها و تنظیمات، تصویر زمینه همانند گذشته سفید رنگ است و هنوز این قابلیت در تمامی بخش‌های برنامه اجرا نمی‌شود. اما با این وجود، حضور دارک مود ما را امیدوار کرد تا سرانجام درآینده این قابلیت در آپدیت رسمی واتس اپ حضور پیدا کند.

قابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شدقابلیت دارک مود به زودی برای واتس اپ ارائه خواهد شدواتس آپ همچنین اخیرا آرم فیسبوک را دوباره در صفحه اسپلش برنامه جای داده و اشاراتی به شرکت اصلی می‌کند. این لوگو در تنظیمات واتس اپ نیز قرار گرفته است.

گفتنی است که همانند سایر اپلیکیشن‌ها و پیام‌رسان‌ها، واتس اپ نیز به تازگی امکان ایمن‌سازی از طریق اثر انگشت را اضافه کرده است. در کنار این، کاربران همچنین می‌توانند تنظیم کنند که پس از چند ثانیه قفل اثر انگشت فعال شود. این زمان بندی می‌تواند بلافاصله، 1 دقیقه یا حتی 20 دقیقه به خواسته کاربر تنظیم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش