مروری بر آثار دهه‌های چهل تا شصت کانون


مروری بر آثار دهه‌های چهل تا شصت کانون

انجمن سینمایی فیلم‌سازان پویانمایی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به نمایش پویانمایی‌های منتخب از دهه‌های چهل تا شصت کانون کرده است.

مروری بر آثار دهه‌های چهل تا شصت کانونبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، آثاری از بزرگان پویانمایی ایران همچون آقایان فرشید مثقالی، پرویز نادری، نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی، احمد عربانی، مرتضی ممیز و خانم نفیسه ریاحی برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.
«من آنم که» اثر آقای علی‌اکبر صادقی، «رنگین کمان» خانم نفیسه ریاحی، «استقلال» و «مرد و ابر» آقای پرویز نادری و «سیاه پرنده» آقای مرتضی ممیز عنوان برخی از این آثار است.
«آقای هیولا» و «یک قطره خون یک قطره نفت» آقای فرشید مثقالی، «تبر» آقای احمد عربانی، «چشم تنگ دنیادار» و «ابر قدرتها» کار آقای نورالدین زرین‌کلک و «از طهران تا تهران» خانم‌ها نفیسه ریاحی و سودابه آگاه، از دیگر پویانمایی‌های کانون است که در خانه هنرمندان نمایش داده خواهد شد.
این «پویانمایی‌های طلایی» در ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان در سالن استاد جلیل شهناز، خانه هنرمندان ایران، نمایش داده می‌شود.
آقای مهرداد شیخان مدیر کمیته نمایش آسیفا گفت: منتخبی از پویانمایی‌های دهه ۶۰ تا ۷۰ و دهه‌ی ۷۰ تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره‌های بعدی برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.
ورود برای تماشای این آثار برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید