والپیپر گوشی منعطف موتورولا ریزر را از اینجا دانلود کنید


والپیپر گوشی منعطف موتورولا ریزر را از اینجا دانلود کنید

ما پس از بررسی اولیه گوشی جدید موتورولا، موفق به دریافت والپیپر گوشی منعطف موتورولا ریزر 2019 شدیم که می‌توانید آن را از طریق لینکی که در انتهای این مطلب قرار دارد، دانلود کنید. گوشی‌های منعطف هم اکنون وارد بازار شده‌اند. پس از سامسونگ و هواوی، اکنون نوبت به برند موتورولا رسیده است که از... نوشته والپیپر گوشی منعطف موتورولا ریزر را از اینجا...

ما پس از بررسی اولیه گوشی جدید موتورولا، موفق به دریافت والپیپر گوشی منعطف موتورولا ریزر 2019 شدیم که می‌توانید آن را از طریق لینکی که در انتهای این مطلب قرار دارد، دانلود کنید.

گوشی‌های منعطف هم اکنون وارد بازار شده‌اند. پس از سامسونگ و هواوی، اکنون نوبت به برند موتورولا رسیده است که از نسخه‌ی منعطف گوشی موتورولا ریزر با دو نمایشگر و دوربین دوگانه پرده برداری کند. موتورولا ریزر، اولین گوشی منعطف تاشو از وسط است که ما را به یاد گوشی‌های تاشو قدیمی می‌اندازد.

ما در بررسی اولیه گوشی موتورولا ریزر جدید فقط یک تصویر پس زمینه را یافتیم که اگر برای شما جذاب است، می‌توانید آن را از طریق لینک زیر با وضوح 2160 در 2160 پیکسل دانلود کنید. اگر در آینده، تعداد بیشتری از والپیپر گوشی منعطف موتورولا به دست ما برسد،‌ آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای دانلود والپیپر گوشی موتورولا ریزر روی این لینک کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی