نکته آماری NBA؛ با تریپل دابل مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، اکنون لبران جیمز مقابل تمام تیم‌های NBA موفق به ثبت تریپل دابل شده است


نکته آماری NBA؛ با تریپل دابل مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، اکنون لبران جیمز مقابل تمام تیم‌های NBA موفق به ثبت تریپل دابل شده است

پادشاه بسکتبال به شکستن رکوردها عادت کرده است.

طرفداری- لبران جیمز به رکوردی یکتا و منحصر به فرد رسید.

به گزارش BBC، در جریان پیروزی لس آنجلس لیکرز مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، لبران جیمز برای هشتاد و ششمین بار موفق به ثبت تریپل دابل شد. با این تریپل دابل، لبران جیمز اکنون مقابل هر 30 تیم لیگ NBA موفق به ثبت تریپل دابل شده است. جیمز اولین بازیکن تاریخ NBA است که به چنین رکوردی می رسد. بعد از بازی، جیمز خطاب نسبت به این رکورد گفت:

راستش نمی دانم که باید چه فکری در این باره بکنم، اما آمار بسیار جالبی است و خوشحالم که چنین اتفاقی رخ داده است. هم تیمی هایم در طول دوران بازی ام موقعیت هایی برای من به وجود آورده اند و مربیانم من را در چنین جایگاهی قرار داده اند تا موفق شوم. خوشبختانه در تمام این تریپل دابل ها، رکورد من پیروزی است که مهم ترین مسئله است.

لازم به ذکر است که راسل وستبروک نیز با ثبت تریپل دابل مقابل 29 تیم در جایگاه بعدی قرار دارد. وستبروک تنها مقابل تیم سابقش یعنی اوکلاهاما سیتی تاندر موفق به ثبت تریپل دابل نشده است. او چند هفته قبل می توانست به این رکورد برسد که تنها یک اسیست تا ثبت آن فاصله داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...