گوشی Realme 5s از راه رسید؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی


رسانه کلیک – گوشی Realme 5s به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی و چیپست اسنپدراگون 665 مجهز شده است. گوشی ریلمی 5s در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد که سنسور اصلی آن، 48 مگاپیکسلی سامسونگ GM1 است. این […] نوشته گوشی Realme 5s از راه رسید؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اولین بار...

رسانه کلیک – گوشی Realme 5s به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی و چیپست اسنپدراگون 665 مجهز شده است.

گوشی ریلمی 5s در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد که سنسور اصلی آن، 48 مگاپیکسلی سامسونگ GM1 است. این سنسور توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می شود.

گوشی Realme 5s به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. شرکت ریلمی برای تامین قدرت این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 665 استفاده کرده و وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. کاربران می توانند گوشی ریلمی 5 اس را در رنگ های آبی، قرمز و بنفش سفارش دهند.

محصول جدید شرکت Realme به 4 گیگابایت رم مجهز شده و در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. قیمت نسخه مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند برابر با 139 دلار بوده و نسخه دارای 128 گیگابایت خافظه داخلی آن با قیمت 153 دلار به فروش می رسد. کاربران می توانند این اسمارت فون ریلمی را از تاریخ 29 نوامبر از طریق Flipkart و یا وب‌سایت رسمی این شرکت سفارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...