حمیدی: امیدواریم ساختار جدید فدراسیون والیبال شرایط بهتری داشته باشد


حمیدی: امیدواریم ساختار جدید فدراسیون والیبال شرایط بهتری داشته باشد

کارشناس والیبال گفت:حالا که داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شده امیدوارم ساختار جدید فدراسیون شرایط بهتری پیدا کند.

به گزارش افکارنیوز،

جمشید حمیدی کارشناس والیبال پس از انتخاب داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال گفت: به نظر من انتخابات مبتنی بر اصول بود و آرایی که نمایندگان حاضر در این انتخابات بودند.

اخبار ورزشی- حمیدی افزود: اکنون نیز داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شده و امیدواریم تا ساختار جدید فدراسیون والیبال شرایط بهتری را در آینده داشته باشد. همچنین داورزنی باید در نظر داشته باشد که با استفاده از پیشکسوتان بتواند، شرایط بهتری را رقم زده و از تجربیات آن‌ها استفاده لازم را داشته باشد.

حمیدی ادامه داد: شرایط تیم ملی والیبال کشورمان هم باید مد نظر رئیس جدید قرار بگیرد چرا که این تیم شرایط خوبی ندارد و باید توجه داورزنی به این موضوع بسیار بیشتر از گذشته باشد. شاید به نظر برسد که هیچ کشوری در آسیا در حال حاضر نمی‌تواند ما را شکست دهد، اما باز هم باید شرایط نامطلوب تیم ملی را در نظر بگیریم و به فکر چاره باشیم. این تیم در ماه‌های اخیر فراز و فرود‌های بسیاری داشته، اما سر و سامان این تیم به دلیل نداشتن ریاست فدراسیون از بین رفته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس