پاسخ استاندار سمنان به چرایی عدم انتصاب فرماندار بومی در شاهرود


پاسخ استاندار سمنان به چرایی عدم انتصاب فرماندار بومی در شاهرود

استاندار سمنان با اشاره به وعده چند وقت پیش خود به مردم شاهرود در خصوص انتصاب یک فرماندار بومی به چرایی علت تحقق این وعده پرداخت و گفت: هفت گزینه بومی با همفکری مسوولان برای تصدی‌گری فرمانداری شاهرود معرفی شد اما متاسفانه هیچکدام سوابق کافی برای سپردن این مسوولیت را نداشتند.

علیرضا آشناگر در معارفه فرماندار جدید شاهرود اظهار کرد: وزارت کشور پس از بررسی‌ سوابق گزینه‌های معرفی شده، سوابق آنها را برای فرمانداری ویژه شاهرود ناکافی دانست.

وی با بیان اینکه برای فرمانداری این شهرستان به دنبال چهره‌ای مجرب و بانگیزه بودیم افزود: فرماندار جدید شاهرود از نیروهای باسابقه و ارزشی است.

استاندار سمنان با تمجید از عملکرد فرماندار سابق شاهرود گفت: بنده با انتقال ایشان موافق نبودم اما متاسفانه ایشان به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار منتقل شدند.

وی با بیان اینکه محمدی فرماندار پیشین شاهرود از مجرب ترین فرمانداران کشور بود خاطرنشان کرد: فرمانداری شاهرود دهمین سابقه کاری فرمانداری پیشین شاهرود بود و از همین رو حضور ایشان یک ظرفیت خوب در شهرستان شاهرود بود.

آشناگر با اشاره به سوابق ارزشمند فرماندار جدید شاهرود گفت: نادر فخری از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و دارای تجربه اجرایی مناسب در چند استان است.

وی با اشاره به اهمیت شهرستان شاهرود از فرماندار جدید خواست که با دوری جستن از حواشی، به توسعه و پیشرفت این شهرستان بی‌اندیشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرماندار باید از مشاورزه و نصیحت‌های موثرین بهره‌مند شود گفت: از فرماندار ویژه شاهرود انتظار می‌رود که همه تمرکزها معطوف به توسعه این شهرستان و رفع مشکلات آن باشد و با دوری جستن از حواشی ،همه توان و همت و ظرفیت خود را به خدمت به مردم این شهرستان معطوف کند.

وی با اشاره به برخی انتظارت خود از فرماندار شاهرود گفت: باید به دور از برخی حواشی کانال های مجازی تنها به توسعه و رفع مشکلات مردم پرداخت.

آشناگر بر لزوم پیگیری پروژه کارخانه سیمان بیارجمند تاکید و تصریح کرد: شهرستان شاهرود از ظرفیت بالایی در گردشگری برخوردار است انتظار می‌رود بسترهای لازم برای رونق این بخش فراهم شود.

استاندار سمنان بر لزوم توجه به اشتغال در این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک یکی از پروژه‌هایی است که مجوز لازم را اخذ کرده بنابراین انتظار می رود با پیگیری بیشتری زمینه فعالیت واحدهای در حال ساخت فراهم شود.

به گزارش ایسنا- کرم محمدی فرماندار پیشین شاهرود چندی پیش با استعفا از فرمانداری شاهرود به عنوان مدیرکل امنیتی استانداری تهران منصوب شد. چند روز پیش با حکم وزیر کشور نادر فخری به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود منصوب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن