حضور محمد نادری در پست وینگر چپ


مدافع چپ ملی پوش پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در پست وینگر بار دیگر برای کالدرون به میدان خواهد رفت.

حضور محمد نادری در پست وینگر چپ
مدافع چپ ملی پوش پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در پست وینگر بار دیگر برای کالدرون به میدان خواهد رفت.

به گزارش "توپ 90"، محمد نادری، مدافع چپ تکنیکی پرسپولیس که با نمایش موفقی که طی چند ماه اخیر داشته، توانسته به اردوگاه تیم ملی نیز راه یابد و اولین تجربه ملی خود را برابر عراق پشت سر گذاشت، در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در پست وینگر به میدان خواهد رفت.

گابریل کالدرون طی فصل جدید بیشتر ترجیح داده از قابلیت تکنیکی این بازیکن در پست میانی سود ببرد؛ خصوصا اینکه با عبور از نام جونیور براندائو و نیمکت نشینی این مهاجم برزیلی، سرمربی آرژانتینی مجبور شده تا از وحید امیری در یک پست جلوتر یعنی مهاجم و در کنار علی علیپور استفاده کند.

کالدرون برای پست وحید امیری در وینگر چپ اعتماد بیشتری روی محمد نادری دارد و در این دیدار نیز قصد دارد از این مدافع ملی پوش و تکنیکی در این پست استفاده کند. نادری که اکنون در پست مدافع چپ شانس حضور در تیم ملی را به دست آورده و یکی از گزینه‌های رقابت با میلاد محمدی محسوب می‌شود، باید امیدوار باشد این جابجایی‌ها در تیم ملی به ضرر او تمام نشود.

نادری که در این فصل تجربه حضور در پست وینگر را نیز در ترکیب پرسپولیس و توسط کالدرون داشته، باید دید اکنون در تقابل با نفت مسجد سلیمان و شاگردان مهدی تارتار چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

موضوع دیگر در تغییر پستی که کالدرون شکل داده به ترافیک بیشتر در خط میانی مربوط می‌شود. جایی که علیرغم حضور وحید امیری در پست مهاجم، این تیم همچنان امید عالیشاه، سیامک نعمتی و حتی فرشاد احمدزاده و بشار رسن را نیز به عنوان مدعی حضور در ترکیب می‌بیند و با توجه به این تغییرات باید شاهد حضور حداقل دو ستاره از این جمع روی نیمکت بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی