اغتشاشگران منتظر مجازات‌های سنگینی باشند


اغتشاشگران منتظر مجازات‌های سنگینی باشند

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اغتشاشگران در حوادث اخیر به مکان‌های مورد نیاز مردم آسیب رساندند، تاکید کرد که سردمداران این قائله باید منتظر مجازات‌های سنگینی باشند.

محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، افزود: با فرامین رهبری و انسجام نیروهای انتظامی، امنیتی و همکاری دستگاه قضایی، قائله اغتشاشگران با قدرت جمع شد.

او گفت: مردم به تعبیر رهبر معظم انقلاب ناراحت هستند و نگرانی دارند و تکلیف کردند که دولت نگرانی مردم را رفع کند که دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بستری ایجاد شد که عده‌ای فکر کردند که می‌توانند امیال خود را اجرا کنند، گفت: در این حوادث مکان‌هایی آسیب دید که مورد نیاز مردم بود مثلا آتش‌نشانی و اورژانس و این نشان می‌داد که معرکه گردان‌ها از مردم نبودند و سریع مردم از آنها جدا شدند.

او گفت: برخی افرادی که به مراکز نظامی حمله کردند از اعضای گروه‌های تکفیری بودند و همچنین با تعدادی کشته‌سازی روبرو بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش اظهارداشت: بسیاری از اغتشاشگران با گروهک‌ها مرتبط بوده‌اند و در آینده به مردم اطلاع داده خواهد شد که چه کسانی به دنبال اخلال بوده اند.

الهی تبار افزود: در این جور قضایا جوانان با هیجان وارد می‌شوند و نقش خانواده‌ها بسیار مهم است چرا که در صورت دستگیری، جرم آنها اتهام در اخلال نظم عمومی است و زندگی‌شان با آسیب روبرو خواهد بود و از این رو

خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند و اجازه حضورشان را در این جریانات را ندهند.

وی تصریح کرد: با فرامین رهبری و انسجام در مقابله با اشرار نیروی انتظامی و امنیتی و همکاری دستگاه قضایی با قدرت قائله را جمع کردند و سردمدار این قائله ها باید به دنبال مجازات‌های سنگینی باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران