تصادف رانندگی در میانه جان 2 نفر را گرفت


تصادف رانندگی در میانه جان 2 نفر را گرفت

تبریز - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه اعلام کرد: بر اثر برخورد خودروی رنو تندر با 2 دستگاه کامیون 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.

سرهنگ محمد قنبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در سه راهی «آقکند»، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی تندر با یک دستگاه کامیون به صورت رخ به رخ، تصادف و پس از انحراف با کامیون کشنده دیگری برخورد کرده که متأسفانه در اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان تندر در دم جان باختند و یک نفر دیگر از سرنشینان نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز خودروی تندر اعلام شده است، از رانندگان درخواست کرد هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

شهرستان میانه با ۱۹۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...