دولتمردان باید با شفافیت پاسخگوی مشکلات مردم باشند


امام جمعه شاهین شهر گفت: راهپیمایی حفظ امنیت حجتی برای پاسخگو نبودن دولت نیست، وزرا و دولتمردان ملزم به شفافیت و پاسخگویی مشکلات مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه، در راهپیمایی "حفظ امنیت" در میان آحاد مردم، اظهار کرد: راهپیمایی حفظ امنیت و حمایت رهبر معظم انقلاب، از افزایش نرخ بنزین به معنای فقدان پاسخگویی دولت نیست بلکه وزرا و دولتمردان ملزم هستند با شفافیت پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی افزایش نرخ بنزین را تمثیلی از تبدیل تورم به شکل شوک قیمتی دانست و افزود: دولت در سال‌های متمادی با افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی نرخ حامل‌های انرژی سالانه می توانست نرخ بنزین را افزایش دهد که انجام نشد.

به گزارش ایسنا؛ امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: افزایش نرخ سوخت به یکباره باعث وارد کردن چنین شوکی بر پیکره اقتصاد خانوارها شد.

هاشمی بر سابقه نظریه کارشناسان در خصوص دونرخی بودن قیمت بنزین اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدا بنزین دونرخی را عامل بروز فساد اقتصادی دانستند و کارت‌های سوخت را از دور اقتصادی خارج کردند و اکنون با اجبار برای دریافت کارت سوخت و بازگشت به گذشته مجددا هزینه‌های اضافی را بر اقتصاد خانوارها تحمیل کردند.

وی، استکبار جهانی و صهیونیست را مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و افزود: اقدام اشرار و تعرض به مساجد، قرآن‌ها و تخریب اموال عمومی مانند اتوبوس‌ها و بانک‌ها همچون اقدامات داعشیان بود، پیمانکاران و مزدوران استکبار جهانی سالیان متمادی برای اختلاف افکنی میان مسئولان و مردم جمهوری اسلامی هزینه‌های گزافی را پرداخته‌اند.

در پایان امام جمعه شاهین‌شهر از حضور آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی "حفظ امنیت" قدردانی کرد و گفت: تریبون نماز جمعه جایگاهی برای انعکاس مطالبات به حق مردم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس