خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد


خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد

بانک رفاه در راستای ارتقاء امنیت خدمات بانکی به مشتریان، خدمت جدید رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امکان فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا) برای کارت های برداشت از حساب مشتری (انواع رفاه کارت های همراه) میسر شد. این رمزها فقط یکبار و برای ۱۲۰ ثانیه اعتبار دارد، از این رو امنیت تراکنش ها را افزایش می دهد.
بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رمز دوم یکبار مصرف در همه بانک ها از نیمه دی ماه سالجاری برای تمامی تراکنشهای بدون حضور کارت به صورت اجباری، اجرایی خواهد شد.
ویژگیهای استفاده از رمز پویا، کاهش مخاطرات امنیتی در هنگام انجام تراکنشهای مالی بدون حضور مشتریان، افزایش ضریب امنیت دارندگان رفاه کارت، ارتقاء امنیت پرداخت و کاهش احتمال سوء استفاده سودجویان از کارتهای بانک رفاه در تراکنشهای بدون حضور است.
گفتنی است، فعال سازی رمز دوم پویا در بانک رفاه تنها از طریق دستگاههای خودپرداز بانک رفاه و با استفاده از کارت مورد نظر مشتریان بانک قابل انجام است و اعلام هرگونه اقدامی غیر از آن جعلی و در جهت سرقت اطلاعات کارت بانکی مشتریان است.
همچنین یادآوری می شود، برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) لازم نیست اطلاعات حساس کارت مثل رمز دوم و CVV۲ را در هیچ سایت اینترنتی و یا درگاه بانکی وارد کنید.
مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی https://www.refah-bank.ir مراجعه و یا با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) تماس حاصل کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟