مالکان چند خودرو نیز از سهمیه بنزین برخوردار می‌شوند


مالکان چند خودرو نیز از سهمیه بنزین برخوردار می‌شوند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت مالکان چند خودرو نیز از سهمیه بنزین برخوردار می‌شوند با این تفاوت که به هر خودرو سهمیه‌ای جدا تعلق می‌گیرد. طرح سهمیه بندی بنزین از بامداد روز جمعه 24 آبان 98 به صورت رسمی به اجرا رسید که به واسطه آن قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای که برای خودروهای... نوشته مالکان چند خودرو نیز از سهمیه بنزین برخوردار...

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت مالکان چند خودرو نیز از سهمیه بنزین برخوردار می‌شوند با این تفاوت که به هر خودرو سهمیه‌ای جدا تعلق می‌گیرد.

طرح سهمیه بندی بنزین از بامداد روز جمعه 24 آبان 98 به صورت رسمی به اجرا رسید که به واسطه آن قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای که برای خودروهای شخصی به صورت ماهیانه 60 لیتر سهمیه در نظر گرفته شده است به ازای هر لیتر 1500 تومان تعین گردید. همچنین قیمت بنزین غیرسهمیه‌ای نیز به ازای هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز برای هر لیتر 3 هزار و 500 تومان اعلام شد.

جزئیات سهمیه بنزین مالکان چند خودرو

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این خصوص اعلام کرد برای افرادی که مالک چند خودرو هستند نیز سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که البته این سهمیه به هر خودرو به صورت جداگانه تعلق خواهد گرفت. وی افزود جزئیات این موضوع در حال بررسی قرار گرفته و به‌زودی در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !