تبلت هواوی مدیاپد پرو در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد


تبلت هواوی مدیاپد پرو در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد

تبلت هواوی مدیاپد پرو (Huawei MediaPad Pro) چند روز پیش از رونمایی، در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد. این سایت می‌تواند به برخی از مشخصات اصلی تبلت جدید هواوی اشاره کند. ما این را می‌دانیم که تبلت پرچمدار جدید هواوی کمتر از یک هفته دیگر (4 آذر 98) رسما معرفی خواهد شد. این نخستین باریست... نوشته تبلت هواوی مدیاپد پرو در سایت امتیازگیری...

تبلت هواوی مدیاپد پرو (Huawei MediaPad Pro) چند روز پیش از رونمایی، در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد. این سایت می‌تواند به برخی از مشخصات اصلی تبلت جدید هواوی اشاره کند.

ما این را می‌دانیم که تبلت پرچمدار جدید هواوی کمتر از یک هفته دیگر (4 آذر 98) رسما معرفی خواهد شد. این نخستین باریست که از یک نمایشگر دارای حفره (جهت میزبانی از دوربین سلفی) در یک تبلت استفاده می‌شود. حال به نظر می‌رسد این تبلت در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شده تا ما بیشتر با مشخصات فنی و البته نام پردازنده‌ی قدرتبخش آن آشنا شویم.

نتایج بنچمارک تبلت هواوی مدیاپد پرو

تبلت هواوی مدیاپد پرو در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شدتبلت هواوی مدیاپد پرو در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد

دیوایس رویت شده در سایت گیک بنچ که دارای شماره مدل MRX-AL09 است، امتیاز 3808 را در حالت تک هسته‌ای و 11832 را در حالت چند هسته‌ای به نام خود ثبت کرده است. در قلب تپنده‌ی آن یک تراشه‌ی 8 هسته‌ای برند کایرین با سرعت کلاک پایه 1.84 گیگاهرتزی قرار دارد که با جزئیات تراشه‌ی کایرین 990 هواوی مطابقت دارد. 6 گیگابایت رم این تراشه را همراهی می‌کند و در راس بخش نرم افزاری آن نیز اندروید 10 حضور دارد.

چندی پیش بود که به لطف دریافت تاییدیه 3C ما متوجه پشتیبانی تبلت هواوی مدیاپد پرو از فناوری شارژ سریع 40 وات SuperCharge هواوی (که در گوشی‌های سری میت 30 نیز وجود دارد) شدیم. ما همچنین از یک مدل دیگر این تبلت با شماره مدل MRX-AN09 نیز مطلعیم که از فناوری LTE پشتیبانی می‌کند. اما اخیرا یکی دیگر از نسخه‌های این تبلت موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. در توضیحات این تاییدیه که مربوط به مدل MRX-AN09 است، مشخص شده که آن از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

آخرین گوشی 5 جی هواوی، میت ایکس 20 ایکس (5G) است که در شماره مدل خود از حرف “N” میزبانی می‌کند. از آنجایی که در شماره مدل MRX-AN09 نیز حرف N نمایان است، می‌توان گفت که باید منتظر اولین تبلت 5G از سوی برند هواوی نیز باشیم. این نسخه می‌تواند از تراشه‌ی سفارشی کایرین 990 5 جی قدرت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!