بازسازی زیر ساخت‎های پلدختر مورد توجه قرارگیرد


بازسازی زیر ساخت‎های پلدختر مورد توجه قرارگیرد

خرم‎آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: بازسازی زیرساخت‎های آسیب دیده از سیل این شهرستان نیاز به پیگیری و تلاش مضاعف دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، حسن رضاییان روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پلدختر اظهار داشت:مسئولان و دست اندرکاران باید بازسازی زیرساخت ها و رفع مشکلات پسا سیل را با تعامل، همکاری و مدیریت جهادی و با قاطعیت مورد توجه ویژه قرار دهند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه باید به خواسته های مردم احترام گذاشت یادآور شد:با توجه به مشکلات ویژه حوزه های مختلف در پسا سیل و اینکه در برخی مناطق اقدامی برای رفع مشکلات مردم و جبران خسارات سیل انجام نشده مسئولان باید در سریعترین زمان اقدام کرده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

رضاییان شورای آموزش و پرورش را تصمیم گیرنده و سیاست گذار دانست و افزود: همه ما در هر مسند و مقامی که باشیم ، مدیون و مرهون آموزش و پرورش هستیم.

فرماندار پلدختر گفت: اگر ساختار آموزش و پرورش پویا باشد در جهت ارتقا بستر علمی و آموزشی موفق تر است و باید دراین مسیر هر آنچه در توان است بکار گرفت.

رضائیان با بیان این که همه نسبت به پرورش نسل آینده مسئولیم افزود:توجه به مسایل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش وظیفه خطیری است که باید مورد توجه قرار گیرد و این نهاد یکی از حوزه های مهم اجتماعی و فرهنگی است که نقش بی بدیلی در تربیت نسل آینده دارد.

وی از همه دستگاه ها و ادارات دولتی خواست با اداره آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف آن همکاری لازم را داشته باشند زیرا به اندازه توان خود باید در قبال آینده سازان این مملکت احساس مسئولیت داشته باشیم.

فرماندار پلدخترگفت:۲ رکن مهم و اساسی در نظام آموزشی، خدامحوری و احساس تعهد است که باید در هر مسئولیتی به ویژه در مسند آموزش و پرورش رعایت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها