رمز دوم یک بار مصرف باعث بالابردن امنیت کاربران می شود


رمز دوم یک بار مصرف باعث بالابردن امنیت کاربران می شود

پول نیوز - ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن،در حاشیه ی افتتاح پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران عنوان کرد: استفاده از رمز دوم یک بار مصرف باعث بالابردن امنیت کاربران می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرعامل بانک مسکن، در حاشیه ی افتتاح پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران درباره ی محصولات ارائه شده به سبد تسهیلاتی بانک مسکن به منظور پایان دادن به رکود مسکن در سال جاری ، گفت: یکی از کارهایی که بانک مسکن در این خصوص انجام داده است، امکان خرید خانه های بالای 20 سال ساخت و حداکثر 25 سال ساخت با همه تسهیلات بانک مسکن (به جزء تسهیلات یکم)، می باشد.

وی اظهار داشت: این امر به مردم کمک می کند تا بتوانند قدرت انتخاب بیشتری در خرید واحدها داشته باشند. این واحدها قدمت بیشتر و قیمت پایین تری دارند. رحیمی انارکی در ادامه افزود: همچنین بحث افزایش سقف های تسهیلاتی را نیز در دستور کار خواهیم داد که بعد از جمع بندی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رمز دوم یک بار مصرف باعث بالابردن امنیت کاربران می شود

در ادامه مدیرعامل بانک مسکن در پاسخ به تسهیلات ارائه شده از سوی بانک مسکن در زمان وقوع حوادث طبیعی، گفت: در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران ها، پرداخت تسهیلات دارای فرآیندی می باشد.در ابتدا میزان خسارت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برآورد می شود و گزارش لازم در اختیار هیات دولت قرار می‌گیرد. پس از آن سقف های تسهیلاتی تعیین می شود که این سقف هم برای ساخت و هم برای تعمیر واحد مسکونی می باشد که بطور کامل مشخص می شوند.

وی افزود: در ادامه ی این فرآیند مصوبه هیات وزیران در اختیار بانک مرکزی قرار می گیرد و بانک مرکزی نیز بر اساس مصوبه هیات وزیران بانک های عامل و سهمیه های آن ها را تعیین و ابلاغ می کند. معمولا پس از ابلاغ بانک مرکزی در کمتر از یک هفته تخصیص اعتبار توسط بانک ها انجام می گیرد و به مناطق ابلاغ می شود و در نهایت پرداخت تسهیلات آغاز می شود.

همچنین رحیمی انارکی در خصوصی تدابیر اندیشیده شده به منظور امنیت کاربران این بانک، گفت: استفاده از رمز دوم یک بار مصرف یکی از مواردی می باشد که در نظر گرفته شده است و در حال حاضر تقریبا تمامی بانک ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند و البته این مشتریان هستند که باید با مراجعه به بانک درخواست رمز دوم یک بار مصرف را ارائه کنند.

وی در پایان اظهار داشت: استفاده از رمز دوم یک بار مصرف در واقع یکی از راه هایی است که از فیشینگ و هک کردن جلوگیری می کند و توصیه می کنیم تمامی مشتریان از این امکان استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید