کنفرانس منطقه‌ای یکپارچه سازی کسب و کار با حضور ایران در کراچی


کنفرانس منطقه‌ای یکپارچه سازی کسب و کار با حضور ایران در کراچی

اسلام آباد - ایرنا - کنفرانس بین المللی کاوش در فرصت‌ها و یکپارچه سازی کسب و کار با حضور هیات‌هایی از 9 کشور اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» پاکستان برگزار شد.

این همایش با همکاری فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت پاکستان و اتاق بازرگانی و صنعت کشورهای اسلامی روز گذشته در شهر بندری کراچی گشایش یافت.

هیاتی به سرپرستی معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، «احمد محمدی» سرکنسول ایران در کراچی و «محمود حاجی یوسفی» رایزن بازرگانی ایران در پاکستان نیز در این کنفرانس شرکت کردند.

در این همایش سروزیر ایالت بلوچستان پاکستان، رییس فدراسیون اتاقهای بازرگانی و صنعت پاکستان و دبیرکل اتاق بازرگانی کشورهای اسلامی با بیان سخنانی به اهمیت توسعه فعالیت های سرمایه گذاری میان کشورهای اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین بلوک های اقتصادی جهان تاکید کردند.

سخنرانان با برشمردن تحولات فناوری در جهان کنونی به خصوص انقلاب اطلاعاتی در جهان کنونی، خواستار توسعه همکاری ها میان کشورهای اسلامی در زمینه سرمایه گذاری شدند.

نماینده ایران نیز در این نشست طی سخنانی به ارایه فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در جمهوری اسلامی ایران پرداخته و از کشورهای اسلامی دعوت کرد تا با مشارکت در سرمایه گذاری خارجی در ایران، زمینه را برای توسعه مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری فیمابین اعضا را فراهم آورند.

اعضای هیات ایران در حاشیه این کنفرانس بین المللی علاوه بر دیدار با مسئولان فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت پاکستان، با گروه از سرمایه گذاران دیدار و در نشست اختصاصی تجاری ایران و پاکستان نیز شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق