حمله رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق 2 کشته بر جای گذاشت


حمله رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق 2 کشته بر جای گذاشت

تهران – ایرنا- خبرگزاری دولتی سوریه گزارش داد؛ در جریان حملات بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق 2 نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری "سانا" به نقل از یک منبع نظامی با اشاره به موفقیت پدافند هوایی ارتش سوریه در دفع بسیاری از حملات رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، افزود ؛ قطعاتی از موشک رژیم اشغال‌گر به منزلی در روستای "سعسع" واقع در جنوب غرب دمشق اصابت کرد که منجر به شهادت یک زن و یک مرد و زخمی شدن تعدادی دیگر شده است.

همچنین قعطاتی از موشک صهیونیست ها به یک ساختمان مسکونی در غرب دمشق برخورد کرده که منجر به زخمی شدن یک نفر و ایجاد خساراتی در این ساختمان شده است.

ساعت ۱:۲۱ بامداد چهارشنبه به وقت محلی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از سمت جولان اشغالی و منطقه "مرج عیون" لبنان، اطراف شهر دمشق را هدف چند فروند موشک قرار دادند که پدافند هوایی ارتش این حملات را دفع کرد.

پدافند هوایی سوریه آخرین بار هفته گذشته، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه "داریا" در حومه دمشق را رهگیری و موشک های شلیک شده را منهدم کرد.
رژیم صهیونیستی شهریور ماه نیز به اطراف دمشق حمله کرد که با سد محکم پدافند هوایی سوریه رو برو شد.
رژیم تل آویو تاکنون بارها مناطق مختلف سوریه را هدف حملات هوایی و موشکی قرار داده که در بسیاری از مواقع این حملات به وسیله سامانه دفاع موشکی ارتش سوریه دفع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس