داوری غایب بود، انصراف افشاردوست و سعادتمند


داوری غایب بود، انصراف افشاردوست و سعادتمند

در انتخابات امروز والیبال، سرپرست سابق فدراسیون و نامزد انتخابات در مجمع غایب بود.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت 10 صبح امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن هگمتانه هتل المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضا مجمع آغاز شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

تایید صلاحیت بهنام محمودی برای انتخابات والیبال

برای ریاست فدراسیون والیبال، بهنام محمودی، محمود افشاردوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیرحسین منظمی با یکدیگر رقابت می‌کردند.

افشین داوری، سرپرست سابق فدراسیون والیبال و نامزد انتخابات در مجمع امروز غایب بود. به این ترتیب داوری از حضور در انتخابات انصراف داد. در ابتدای این مجمع محمود افشاردوست به ارائه برنامه های خود پرداخت و در نهایت به نفع محمدرضا داورزنی کناره گیری کرد.

داورزنی برای ارائه برنامه هایش به پخش یک کلیپ بسنده کرد. وی در انتهای زمانی که برای بیان برنامه‌هایش داشت گفت: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در والیبال رخ داده با تلاش همه بوده است. برای ساخت آینده بهتر نیازمند کمک اعضای مجمع هستیم. به عهدی که با مردم بسته ایم باید وفا کنیم. والیبال ایران باید در بین 4 تیم برتر جهان و المپیک باشد. این موضوع محقق خواهد شد به شرطی که همه اعضای کمک کنند.

احمد سعادتمند یکی از کاندیداها گفت: برخلاف اخباری که منتشر شده باید بگویم که من در هیچ انتخاباتی حضور نداشتم. جایی که رحیمی سال ها در هندبال بود، موظف بودم به نفع رحیمی کناره گیری کنم. من مدیرکل استان و مدیرعامل چند باشگاه بودم و حالا هم مدیرکل وزارتخانه هستم. کارهای زیادی کرده ام، اما قبل از من فردی بود که سال ها مدیر بود و تا سطح اول ورزش کشور پیش رفت. من در کسوت و ادب صحبت می‌کنم و می گویم که داورزنی در فدراسیون جهانی و آسیایی والیبال سمت دارد. با تشکر از یزدانی خرم باید بگویم که به نفع محمدرضا داورزنی از حضور در انتخابات کناره گیری می‌کنم. در بین نامزدها افرادی را داریم که عصاره والیبال کشور هستند و امیدوارم در آینده از حضور آنها استفاده شود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام