دیلی میل منتشر کرد: وقتی مورینیو گفته بود هیچ وقت به تاتنهام نمی رود!


دیلی میل منتشر کرد: وقتی مورینیو گفته بود هیچ وقت به تاتنهام نمی رود!

دیلی میل مصاحبه جالبی از ژوزه مورینیو بازنشر کرده است. 

طرفداری- ژوزه مورینیو بعد از دوره ای کنار نشستن از فوتبال و پرداختن به کارشناسی مسابقات در برنامه های تلویزیونی، در پی اخراج مائوریسیو پوچتینو، جانشین او در باشگاه لندنی شده است.

با این حال، تنها چند دقیقه بعد از این خبر، دیلی میل مصاحبه ای قدیمی از مورینیو را منتشر کرد که آقای خاص می گوید هیچ وقت به تاتنهام نمی رود. داستان از این قرار است که قبل از فینال لیگ کاپ بین چلسی و تاتنهام در مارس 2015، مورینیو اعلام کرد رئیس تاتنهام، دنیل لوی، در سپتامبر 2007 با پیشنهاد هدایت این تیم، پیش او آمده است.

آن زمان، تنها اندکی از جدایی سرمربی پرتغالی از آبی پوشان لندنی به خاطر اختلافش با رومن آبراموویچ و هیات مدیره چلسی می گذشت. با این حال، مورینیو به لوی گفته به خاطر تعلق خاطرش به چلسی، سرمربی تاتنهام نمی شود. همچنین، او توافقی با چلسی داشته که نمی توانسته تا 2 سال بعد، سرمربی هیچ تیم انگلیسی نشود. او در این باره که آیا در سال 2007 از تاتنهام پیشنهاد داشته یا نه، گفته بود:

بله، ولی نمی توانستم به آنجا بروم. نمی توانستم تا 2 سال، سرمربی هیچ تیم انگلیسی شوم. تاتنهام حتی تلاش کرد مبلغی به عنوان غرامت به چلسی بپردازد تا این بند را لغو کند، ولی من نمی توانستم این شغل را قبول کنم، چون طرفداران چلسی را خیلی خیلی دوست داشتم.

دیلی میل منتشر کرد: وقتی مورینیو گفته بود هیچ وقت به تاتنهام نمی رود!مورینیو قبل از فینال لیگ کاپ 2015 اعلام کرد هیچ وقت مربی تاتنهام نخواهد شد

الان و بعد از یک دوره حضور مجدد در چلسی بین سال های 2013 تا 2015، به نظر می رسد ژوزه مورینیو نظرش را تغییر داده و آماده شروع به کار در باشگاه شمال لندنی است. اولین مصاف مورینیو و تیم محبوب سابقش هم چندان دور نیست. تاتنهام و چلسی 3 روز قبل از کریسمس، در لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

گفتنی است مورینیو در دو دوره حضورش در چلسی، 3 قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و 3 لیگ کاپ کسب کرده است و اسپرز امیدوار است آقای خاص بتواند بخشی از این افتخارات را در تیم جدیدش هم تکرار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی