ایجاد فرصت‌ در حوزه صنایع با تکیه بر توان داخل


موحدیان گفت: باید بتوانیم فرصت‌های خوبی را در حوزه صنایع ایجاد کنیم و این تنها با تکیه بر توان داخل شکل می‌گیرد.

ایجاد فرصت‌ در حوزه صنایع با تکیه بر توان داخلبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا موحدیان، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف در سخنرانی کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با بیان اینکه اولین هسته‌های رباتیک در این دانشگاه شکل گرفت، اظهار کرد: دشمنان با اعمال تحریم‌ها حوزه‌های مختلف را تحت الشعاع قرار دادند مخصوصا حوزه صنایع که ما باید بتوانیم فرصت‌های خوبی را ایجاد کنیم و این تنها با تکیه بر توان داخل در حوزه‌های مختلف شکل می‌گیرد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی افزود: این حوزه در دنیا پیشرفت بسیاری دارد و از اهمیت ویژه‌ای هم برخوردار است ما نیز در حوزه رباتیک شاهد اتفاقات بزرگی هستیم.

او ادامه داد: در کشور ماهم رباتیک حتی در حوزه فرهنگ و هنر ورود پیدا کرده است؛ بنابراین اگر به استادان و دانشجویان فرصت‌هایی داده شود، می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

موحدیان اظهار کرد: ما در دانشگاه وظیفه برقراری، هموار کردن و بسترسازی برای استادان و دانشجویان را داریم و در حال حاضر مشغول طراحی یک مرکز نوآوری و فنون داده هستیم و امیدواریم پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته باشیم.

پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید
در ادامه مراسم علی اکبر موسویان، رئیس کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک هم از آمار مقالات ارائه شده در این کنفرانس خبر داد و گفت: ۱۷۰ مقاله ارسال شده که ۵۴ مقاله به صورت شفاهی و ۶۵ مقاله به صورت پوستر پذیرفته و در ۱۲ نشست مقالات شفاهی ارائه شده است.

انتهای پیام/

ارائه ۱۷۰ مقاله در کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو