تداوم عملیات تعریض جاده آستارا به استان اردبیل


تداوم عملیات تعریض جاده آستارا به استان اردبیل

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: عملیات تعریض برای احداث جاده چهاربانده آستارا در غرب استان گیلان به استان اردبیل همچنان تداوم دارد و متوقف نشده است.

حسن رستم زاد در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: جاده آستارا تا روستاهای حیران و ونه بین در استان گیلان که به شهرستان نمین در استان اردبیل متصل می شود، در حال تعریض برای احداث جاده چهاربانده است.

وی با بیان اینکه این عملیات همچنان در حال انجام است، ادامه داد، مسیر مذکور از جاده های ترانزیتی و پرتردد استان گیلان است و عملیات تعریض در آن نیز متوقف نشده است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت راه آهن مجری این پروژه است، افزود: این شرکت به شکل دو منظوره این جاده را تعریض می کند تا هم مصالح مورد نیاز برای زیرسازی خط آهن را تأمین کند و هم پروژه تعریض که بسیار هزینه بر است، محقق شود.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای اجرای این پروژه، تصریح کرد: همه دستگاه های مربوطه در شهرستان و استان با اجرای آن موافقت کردند و مجوزهای لازم نیز صادر شده است.

رستم زاد از آسفالت هفت کیلومتر راه روستایی شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کمبود قیر در کشور، بیشتر پروژه های راه سازی شهرستان انجام شده است و در تلاش هستیم تا پنج کیلومتر راه روستایی باقیمانده را نیز آسفالت کنیم.

وی در ادامه از آماده باش راهدارخانه بهارستان برای مقابله با حوادث احتمالی از قبیل، برف، سیل و رانش خبر داد و افزود: رودخانه های بخش مرکزی و لوندویل لایروبی شده اند و در رودخانه مرزی آستاراچای نیز لایروبی، دیواره سازی و سایر اقدامات برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت