بازگشت تیم اترک خراسان شمالی به لیگ کشتی آزاد


بازگشت تیم اترک خراسان شمالی به لیگ کشتی آزاد

تهران - ایرنا - انصراف تیم اترک خراسان شمالی از حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در حالی روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شد که رییس سازمان لیگ فدراسیون اعلام کرد که این تیم در پیکارها حضور خواهد یافت.

«عبدالمهدی نصیرزاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم انصراف نداده و یک مشکل درون تیمی بود که مشکل مرتفع شده و این تیم با قدرت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد حضور خواهد یافت.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود که برخی مشکلات مالی را دلیل اصلی انصراف تیم اترک خراسان شمالی یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی عنوان کرده بودند.

به نظر می‌رسد که برخی اختلافات بین سرمربی و سرپرست تیم نیز از دیگر دلایل این انصراف بود که با مرتفع شدن این مشکلات، تیم اترک روز جمعه در ادامه پیکارها حضور خواهد یافت.

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز جمعه اول آذرماه با حضور ۴ تیم راه یافته از دور مقدماتی این مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه (الف) و تیم‌های «تا ثبت جهانی توس» و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه ب به مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور راه یافتند.

بر این اساس دیدارهای نیمه نهایی این مسابقات به شرح زیر برگزار خواهد شد:

بازار بزرگ ایران - دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

تا ثبت جهانی توس - اترک خراسان شمالی

تیم‌های پیروز دیدارهای نیمه نهایی دیدار فینال و تیم‌های بازنده نیز دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...