«شعر به سبک نوا»


«شعر به سبک نوا»

اراک - ایرنا - «کتاب شعر به سبک نوا» عنوان مجموعه‌ اشعار «میراسماعیل قریشی » و شامل 255 سروده در موضوعات مذهبی، اجتماعی، روایی، طبیعت، خصلت‌های انسانی، عاشقانه و آسیب‌های اجتماعی است.

این کتاب ۱۸۶ صفحه‌ای با تیراژ ۳۰۰ نسخه در سال ۱۳۹۷ از سوی انتشارات ارشک به چاپ رسیده و روانه بازار شده و قیمت هر جلد از این کتاب شعر برای علاقه‌مندان ۲۵ هزار تومان است.

«انسان بخشنده»، «موی سپید»، «بی‌وفایی دنیا»، «دلسوختگان»، «سنگ مزار»، «دلدادگی، «غریبی»، نوای دل»، «ساخت و ساز»، «ترانه»، «شهید گمنام»،«روح و جسم»، «دل پر غم»، «مکافات عمل» و «عاقبت اعتیاد» از جمله عنوان‌های اشعار این مجموعه است.

شاعر در مقدمه و شرح حال این کتاب عنوان کرده است: سبک گزینش شده برای خلق آثار منظوم این کتاب «نوا و درد دل» است چرا که اعتقاد بر این است که ذات هرچیز در جهان از آن اوست . همواره کوشیده‌ام نگاهم به هرآنچه در پیرامون است با زاویه‌ای بر قدرت برتر آن باشد و این موضوع را عنوان کنم که بدون اجازه خالق حتی برگی از درخت نخواهد افتاد.

«درس زندگی» عنوان کتاب دیگری است که از نگارنده این کتاب به چاپ رسیده و ماحصل تجارب زندگی 77 ساله این نویسنده و شاعر است که در قالب داستان ها و روایات از موضوعات پندآموز و رشد دهنده برای خوانندگان ارایه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق