کمک 6.2 میلیون ریالی کمیته امداد آذربایجان‌غربی به زنان باردار نیازمند


کمک 6.2 میلیون ریالی کمیته امداد آذربایجان‌غربی به زنان باردار نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد برای کمک به هر زن باردار ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال پرداخت می‌کند که در راستای حل مشکلات تغذیه‌ای و درمانی آنان هزینه می‌شود.

به گزارش زنان خبر، عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اهتمام ویژه ای در راستای حمایت از زنان باردار و شیرده نیازمند داشته و با توجه به نیازهای قابل توجه درمانی و بهداشتی این قشر، اهتمام ویژه ای در این خصوص وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۷۳ زن باردار و مادر شیرده در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی همچنین از پرداخت بیش از هشت هزار سبد کالا و بسته‌ حمایتی به کودکان تحت حمایت زیر پنج سال دارای سوء تغذیه در آذربایجان‌ غربی خبر داد و بیان کرد: هم اکنون ۲ هزار کودک زیر پنج سال تحت پوشش دارای سوء تغذیه در استان وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌ غربی ادامه داد: همه اقشار نیازمند تحت حمایت، کمک های مربوط به قشر خود را دریافت می کنند و مشکلی در این خصوص در این استان وجود ندارد.

حدود ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای متن/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان