حمله فیزیکی کاپیتان به سرمربی تیم حریف! + فیلم


حمله فیزیکی کاپیتان به سرمربی تیم حریف! + فیلم

کایپتان تیم فوتبال باشگاه فرانکفورت آلمان با حمله فیزیکی به سرمربی تیم حریف صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان تماشاگران و بینندگان تلویزیونی رقم زد.

حمله فیزیکی کاپیتان به سرمربی تیم حریف! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های فوتبال هفته یازدهم لیگ برتر آلمان، بوندس لیگا هفته گذشته با یک حاشیه در دیدار دو تیم فرانکفورت و فرایبورگ همراه بود. در این دیدار در حالی که پس از پایان وقت قانونی، این بازی در وقت‌های اضافی ادامه داشت ناگهان کاپیتان تیم فرانکفورت بازی را بهم ریخت.

در حالی که تا دقیقه ۹۵ بازی تیم فرایبورگ با نتیجه ۱ بر صفر از تیم فرانکفورت پیش بود، کاپیتان تیم فرانکفورت اقدام به حمله فیزیکی به سرمربی تیم حریف کرد.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد که کاپیتان فرانکفورت در دقایق پایانی بازی با حمله‌ور شدن به سمت سرمربی حریف او را با یک ضربه سرنگون می‌کند. این اقدام عجیب کاپیتان فرانکفورت منجر به درگیری شدید میان بازیکنان دو تیم شد. در ادامه داور اقدام به اخراج این بازیکن خاطی کرد. این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود فرایبورگ به پایان رسید.

انتهای پیام/

اقدام عجیب کاپیتان تیم فرانکفورت در دقایق پایانی بازی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا